-
-
WOW
varför lyckas det alltid bli så???? -
nej, nu ska jag (tyvärr) logga ut igen.
hoppas jag får tid att sitta här LÄÄNGRE lite senare
ha en fortsatt trevlig kväll tjejer -
förstår jag verkligen att du gjorde
jag har ofta svårt för sånt..
kanske inte just semlor, men finns ju så mycket man kan bli "beroende" av.
fast försöker nu att vänja mig av med småätande som är min stora last
Mèlie E skrev 2008-02-05 19:03:49 följande:
ja jag kände mig jätte duktig:) jo du kan knappt svälja:( vilken klant man är va -
jo
men tänkte mer på vad som står för siffror i inläggen. ofta samma eller att de "hoppar upp och ner" alexandra lyckades med nåt riktigt konstigt i helgen tror jag det var
Mèlie E skrev 2008-02-05 19:04:39 följande:
ja vissa lyckas många gg om:) -
läggdags för barnen här också
-
det klarade du ju bra ju
Jeta skrev 2008-02-06 12:46:49 följande:hehe måste bomba... kan ej bomba... PETRA hur gör man aaa?! -
grattis
shqiperi82 skrev 2008-02-06 12:51:27 följande:jag vill!! -
det är väl det vi får som "straff" att den jämna siffran inte kommer upp när vi bombar så mycket!
alisandra skrev 2008-02-06 13:08:57 följande:Haha! Jeta och Annah, det där var värre än mig och Petra!Hahahaha! Synd att ingen fick den jämna när ni bomba så mycket! Bättre lycka nästa gång! -
du vet att jag håller tummarna stenhårt gumman
alisandra skrev 2008-02-06 13:14:53 följande:God dag Tjejer!Idag är min farmor inne på operation i falun, har sovit jätte dåligt inatt för jag har varit så orolig. Operationen är inte klar än och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det går bra.Pappa och jag ska åka upp ikväll och hämta henne efter hon vaknat upp och så, om allt gått som det ska.Hon får inte sova själv första natten efter operationen så jag ska sova hos henne inatt och vara där så länge hon behöver mig, antar att jag blir där tills på Torsdag.Hon har svår reumatism och har opererat sin högra axel.Tycker så synd om henne, hon kan knappt ta tag i saker längre. När vi var och shoppade i Västerås kunde hon knappt vrida om bilnycklen för att starta bilen. Gör så ont i mitt hjärta att hon ska ha så ont så jag hoppas verkligen att operationen lyckas.Jävla skitsjukdomar! Blir så förbannad! Tänk att det alltid är bra och älskade människor som blir sjuka och får ha ont och lida. Aldrig dom där jävla idioterna som inte ens bryr sig om sitt liv, dom som istället sitter och pundar och super ihjäl sig. Och gör massa annat skit, dom klarar sig fan jämt!Så orättvist! Håll tummarna nu tjejer!