• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

skicka den gärna till mig
    låter gott, precis som allt annat

alisandra skrev 2008-02-04 19:09:00 följande:
    Mmmmums vilken pasta!Jag är pastadrottning! Jag höftade denna rätt och Bujar älskade den, nu ligger han proppmätt och belåten på soffan!Måste skirva upp den innan jag glömmer! Så stolt! Vad gör ni tjejer?!
  • PetraD

KUL ATT DU KOM HIT

valm skrev 2008-02-04 22:04:16 följande:
    Hej ! Tjejer hoppas ni mår bra! Några av er känner jag igen och några känner jag inte alls men det ska bli kul att lära känna er här på fl.Nä... nu skriver jag inte mer för ikväll ska passa på och lägga mig (nu när ungarna äntligen sover)Ha det brahälsningar från mig
  • PetraD

sorry för de stora bokstäverna

PetraDeliu skrev 2008-02-04 23:32:05 följande:
    KUL ATT DU KOM HIT
  • PetraD

en kombination av det man gillar bäst tycker jag

god natt

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-04 23:33:10 följande:
    Va trevligt!!Ja det bästa är en variation av alla mat kulturer!!Det är nog det som funkar allra bäst...Nähä nu e det sängen som gäller!Natti natti allihopa!!
  • PetraD

huvudsaken att maten är god ja och att alla blir mätta och belåtna
    alla är duktiga på olika saker ja

micorazón skrev 2008-02-04 23:34:00 följande:
    ÄH, huvudsaken är väl att nån vmat blir gjord.. Eller hur?  Vi är alla lika duktiga, fast på olika saker, man kan ju inte vara bra på allt heller!? Så ta det lugnt.. hihi
  • PetraD

här är min
    petra.deliu@hotmail.com

Fam Ndreca skrev 2008-02-05 13:24:41 följande:

jag har typ ingen av er på msn junån som vill vara min kompis?har bara Annah (inte så bara!!!)kan ni inte inboxa era adr så kan jag få med er?if you want...
  • PetraD

då förstår man verkligen att han är lite svartsjuk. inte konstigt ju.

själv har jag gått ut typ två ggr sen jag träffade bujar och det var precis ibörjan. finner inte längre något nöje i det.

alisandra skrev 2008-02-05 13:24:56 följande:
    Vad jobbigt! Jag har varit ut 2 ggr sen jag träffade Bujar. Men jag tycker inte att det är kul att gå ut i skit-ludvika så det har mycket att göra med det att det inte blivit oftare.Han har inget emot att jag går ut. Han litar på mig, men det tog ett bra tag innan han började göra det.Eftersom hans förra tjej åkte till Australien och knullade en annan kille medans Bujar gick hemma och vänta.Snacka om luder! Men han VET att jag aldrig skulle göra så.Skönt. För i början var det verkligen jobbigt!Men man lär sig ju efter hand hur mycket man kan lita på varanndra. Och Bujar är ju en mycket eftertraktad man i lilla Ludvika, men jag vet att han är min och han inte hittar bättre nuse i nån av dom tjejerna, haha.
  • PetraD

vad är det i den??
    tänkt göra pite imorgon. med kättfärs tänkt jag
    pannkakor är ett tag sen här också, men idag serverades våfflor. lika mumsigt det också. svärmor sa t.o.m. super. har nog inte hänt innan

alisandra skrev 2008-02-05 17:17:29 följande:
    mums, jag har pite i ugnen luktar mumma här med! pannkaka! gud vad länge sen jag åt det!
  • PetraD

lite för bra för en semle-beroende

vad var det för god lyxmiddag??

Mèlie E skrev 2008-02-05 18:53:13 följande:

hej alla!jag har ätit en lyx middag nu o är propp mätt:)till alla som vill ha mig på sin msn så har jag [email protected] tror inte ni att när jag va o handla att det ståg 1000 backar med semlor utanför som sålder för 10!!!! kr st jag höll på att svimma, o så sonen som säger mamma ska inte vi ha efterrätt
    neeej nämn ingen som har med semlor att göra  jag döör hehehe
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!