• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • PetraD

tack. det låter super

alisandra skrev 2007-12-23 00:57:02 följande:
    Haha, aa. :D Jag hör av mig sen när jag är klar.*handslag* för kompispris
  • Albu

allt är bara bra! Kom precis hem, vi var hos min mans farbror, kusinen hade kommit pa besök fran Tyskland, satt och snacka hela kvällen, det var trevligt. Imorn kväll kommer de hem till oss..

Jag maste med köpa en julklapp till min pappa, vet inte riktigt vad jag ska köpa...

Massage är ju en jättebra present!!

Vad ska ni andra hitta pa idag??Det är ju söndag nu

Nu ska jag lägga mig, gonatt och sov gott

alisandra skrev 2007-12-22 20:31:44 följande:
    Hej albulena! Allt bra?Vi har också bara 1 julklapp kvar, skönt! Ska försöka fixa den imorgon, det är till min pappa så jag vet inte ens vad vi ska köpa och ge honom. Tänkte ge presentkort på en massage eller fotvård, jag vet inte.
  • shqiperi82

God Morgon!!!

Alla färdiga med julklapparna? Det är jag!! Så skönt!! Imrgon åker vi till mina föräldrar och stannar till juldagen då vi ska till min morbror...

KRAM

• MmmJennie

God morgon! Japp, vi e klara me våra julklappar =) O imon är det julafton... men längtar mera till min födelsedag imon ;) än julafton hihi =)

• shqiperi82

hehe ni skriver om massage till män.. jag undrar vad min man skulle säga om han fick ett presentkort på massage?? kan inte se honom framför mig att ligga och få massage. OM han skullle få det så skulle det vara av en man för jag är så svartsjuk av mig. Är inte ni?

• micorazón
    shqiperi82 skrev 2007-12-23 09:52:17 följande:
    hehe ni skriver om massage till män.. jag undrar vad min man skulle säga om han fick ett presentkort på massage?? kan inte se honom framför mig att ligga och få massage. OM han skullle få det så skulle det vara av en man för jag är så svartsjuk av mig. Är inte ni?
    haha män brukar faktiskt uppskatta det när de väl kommer dit och nej, jag skulle inte bry mig. Är ju själv massör och jagvet att man inte tänker på annat än själva massagen när man ger det. Jag har gett mycket massage åt män och aldrig tänkt en tanke på om de är snygga eller nåt..... Sen brukar jag tänka så, om Besim får massage tex, att OM tjejen skulle tänka nåt så är det skitsamma för mig. Så länge BESIM inte tänker nåt om henne så är jag nöjd

Idag ska jag plugga sen hämta sonen. Imorn bitti åker vi till föräldrarna o stananr till juldagen!
    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • shqiperi82
    micorazón skrev 2007-12-23 10:31:35 följande:
    haha män brukar faktiskt uppskatta det när de väl kommer dit och nej, jag skulle inte bry mig. Är ju själv massör och jagvet att man inte tänker på annat än själva massagen när man ger det. Jag har gett mycket massage åt män och aldrig tänkt en tanke på om de är snygga eller nåt..... Sen brukar jag tänka så, om Besim får massage tex, att OM tjejen skulle tänka nåt så är det skitsamma för mig. Så länge BESIM inte tänker nåt om henne så är jag nöjd Idag ska jag plugga sen hämta sonen. Imorn bitti åker vi till föräldrarna o stananr till juldagen!
    hehe önskar jag kunde tänka så med men nej jag tror aldrig att JAG kommer ge honom ett presentkort på massage.... Det skulle vara hos dig isåfall Camilla...
  • shqiperi82

Jag håller på att packa till imorgon nu när vi ska till mina föräldrar. Gud vad mycket saker man måste ta med till Mirela. Vill ju helst inte glömma några viktiga saker typ hennes egen kudde, filt, gosedjur för då lär hon ALDRIG somna! Sen välling, gröt, mat, vällingflaska,nappar, kläder m.m. m.m. m.m.

Ni som har barn som använder/har använt nappar!!
    Hur många nappar har era barn?
    Hur ofta kokar ni dem?
    Hur ofta slänger ni dem och tar nya?

Mirela har hur många som helst och de ligger överallt i hela huset!!! fanny du var ju ute på potatisjakt hörde jag, jag är ute på nappjakt VARJE dag!!! HOn lägger dem överallt!!! Jag kokar dem inte så ofta som jag borde, eller hur ofta borde man koka dem? Eftersom hon har så många så blir de ju nite slitna så byter dem inte ofta heller...

• shqiperi82

Är det någon som har en sån blöjhink som de gör reklam för här? Kanske man skulle satsa på. Men undrar ad de påsarna till kostar att köpa????

• shqiperi82

Ingen annan här idag???

Michaela? Hur går det med jullunchen? Jag har ÄNNU inte städat toaletten. Gud vad tråkigt!!!!!!!!!! Och MIrela vill alltid hålla på att peta i toalettstolen och det är väl inte så jättehygieniskt???

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!