Mitt femte missfall dag 6+0
Hej...
Någon som kan ge mig lite hopp.. Min bakgrund: ett missfall sep -03, en son sep - 04 ( Ja jag vet jag är otroligt lyckligt lottad som har en underbar treåring hemma), ett missfall aug -06, ett sep - 06, ett maj - 07 och ett oktober - 07. Alla missfall börjar dag 6+0. Ett mysterium är att jag vid de tre senaste graviditeterna testat med ägglossningstest och vid de tillfällen jag då blivit gravid inte fått positivt test, trots att jag testat både morgon och kväll. Min gyn kunde inte förklara detta, men menar att jag ju måste haft ägglossning då jag trots allt blivit gravid. Min egen tanke var att ägglossningen eller ägget är dåligt redan från början, men jag vet ju inte förstås. Även när jag väntade min son hade jag blödningar i början, men efter ett VUL dag 8+3 då vi fick se ett litet hjärta som slog och ben som sparkade hade jag en underbar graviditet. En snabb och lite dramatisk förlossining, kan detta skadat livmodern?
I alla fall tog vi i somras en massa blodprover, som inte gav några svar på att något skulle vara fel. Detta var enligt min gyn en utredning, men ingår inte fler bitar i en utredning? De två senaste graviditeterna har jag fått progesteron. Och nu ska jag få recept på barnalbyl, någon som har erfarenhet av detta?
SNÄLLA någon som kan ge mig lite hopp!
LYCKA TILL till alla som kämpar!
** KRAM **