Sytråden spinns vidare - vit tråd!
sarahl
Överkasten har jag ju gjort så på kom jag på.Där ser du namn också.
sarahl
Överkasten har jag ju gjort så på kom jag på.Där ser du namn också.
Har lagt in nytt i bloggen nu som jag sytt nu i kväll.
www.linsar.blogspot.com.Ifall ni vill kika in
Skriver inte alls så mycket under mina bilder som många av er gör,men skulle mycket gärna villja.Men när det kommer till att jag ska skriva så vet jag inte alls vad jag ska skriva.
En annan sak,när jag ska logga in och skriva så är det engelska är det så bara för mej.Såg det nu och jag har inte rört något.
Okej då är det inte bara jag som har engelska då eftersom det är hos er med.
Nu när jag stack hem för att kolla posten hade jag fått ett paket med tyg från Jenny på Neanobelle.Blev lite fundersam eftersom jag inte skickat efter.När jag öppnar det är deet 2 tyger och så är det ett julkort det står tack för den här säsongen.Gissa om jag blev glad!!
Ett vinrött och ett vitt med vinrött mönster.
yrväder
Va snygg den blev!Tycker med du ska ha bandet.
Behöver råd!
Sitter och klurar på vilka färger jag ska beställa av jenny på Neanobelle i velouren.Ska ha plommon och syren till ett set ihop sen är jag sugen på Lime men är det nån av er som testat den och vilken färg tror ni passar till den?Ska göra julklappar till flickor och har tänkt mej set i velour
yrväder
va fina de va.Tror du det blir för mycket färg om jag tar cerise velour upptill eller vet du nån annan som är fin till?
Kanske det är lite för vågat
Tack för tipsen cirrus
Den bruna har jag testat till bebis overallen och den är ju bara så fin!Den här gången så ska jag sy till en på snart 2 år och då blev det plommon för den är jag lite nyfiken på.Turkos har jag inte testat och inte gräsgrön heller.Får nog testa det nästa gång.Tog aldrig Lime för jag vet inte vad jag ska ta till.
Jag har allt spanat på dina byxor och till året blir det flera bebisar att sy till.Det ska bli kul.Hilcos velour är jag helt såld på.
Ha det bra allihop!
Har hållit på i kväll att sy en tröja till barnens kusin på drygt 1 år som hon ska få i jul klapp.Beställde även igår velour från Neanobelle efter en del besluts ångest.Det ska med bli julklapp.Inte lätt med så många fina färger.Men det blev plomon och Syren till slut.+ att jag frågade om provbitar på gräsgrön och turkos efter cirrus råd att de va så fina.Tack cirrus för tipsen.