• LinSar

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

Jag tänkte också få till en blogg.Ska fixa det under helgen tänkte jag.Ska bli kul.

• LinSar

Håller på med min blogg nu.linsar.blogspot.com.
    La in ett barntäcke och vill ha den sen under rubriken barntäcke.Men fick inte upp den etiketten på sidan utan under bilden.Tog anpassa sen lägg till elementmen var ska jag skriva rubriken så den kommer till sidan för när jag tryckte spara så kom den under LinSar så nåt fel gjorde jag.
    För jag vill ha olika rubriker som det ligger under sen.
    Hoppas på hjälp

• LinSar

Jag fick se i morse vilken hemlis vän jag fick.Ska bli så kul att börja.Så nu gäller det att tänka till vad man ska greja till i paketet för man vill ju såklart att hemlis vännen ska bli glad.

• LinSar

Fråga ang overlock tråd.
    Jag har ju bara sytt 3 plagg på min overlock än så länge och har en fråga ang färg.Jag sydde dessa plagg med vit tråd men ni som byter tråd efter olika färg på plagget har ni 4 av varje färg eller.Inner sömmen syns ju inte ändå.
    Kanske en dum fråga men inte för mej

• LinSar

En fråga om tråd idag med,med tanke på att ni pratat rull fåll.
    Där blir det ju finast i samma färg eller en avvikande.Men spolar ni upp lite tråd på 3 andra spolar eller köper ni så ni har 4 koner?
    Jag vet att man ju kan göra som man vill vill bara höra hur ni gör.

• LinSar

Gomorron på er
    I går kväll fixade jag lite på Hemlis projektet.Verkligen spännande att fixa till ett paket till någon man inte vet något om.Man vill ju att personen skall gilla det man knåpat ihop.
    Sen ritade och klippte jag till mönster till en balong kjol till mini.+ en tröja till stora tösen.Tygerna har inte kommit men mönstrena är färdiga ialla fall.
    Ha en bra dag!

Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!