Inlägg från: yrväder |Visa alla inlägg
  • yrväder

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

mimmi
    synd att det är så långt, annars hade jag gärna följt

• yrväder

pocahontas,
    om du slår ut frakten på alla metrar, blir det ju bara 80 kr metern ändå, och det är rätt billigt för velour.

• yrväder
    Gekko skrev 2007-10-16 12:50:28 följande:
    Kärringrallyt - finns det uttrycket? Vilket hemskt ordVar det här i tråden som någon pratade om storleksetiketter som denna någon kanske ville dela av sig utav (mot att man delade kostnaden) eller var det i någons blogg? Någon som minns?
    klaramedk är det.
  • yrväder

du har inte tittat hos neanobelle då?
    dom har ju mörkbrun smalspårig manchester som dom tar hem om man beställer minst 3 meter. Jag kan då tänka mig 1 meter iaf, vi kanske kan gå ihop?

• yrväder

Vad var det för manchester du beställde då?
    Och vad var det för mudd?

charmmiss skrev 2007-10-16 13:07:07 följande:
    har varit o hämtat paketet, blev lite besviken.Manchestern jag beställde var ju tunn som papper, tänkte sy byxor men det går ju inte. synd att jag köpte flera färger.sen beställde jag fel mudd så klart, de hade ju tre olika hur skulle jag veta vilken som var "rätt" ,får skylla mig själv där Hur klipper de tygerna egentligen, hade beställt 40cm av ett tyg men fick bara 30cm. Sen beställde jag 40 av ett annat och fick nästan 80cm, synd att det tyget inte var snygg Kan säga att stretchjersyn i lime var jättesnygg.
  • yrväder

2-3 november är den tyvärr

sarahl skrev 2007-10-16 21:17:50 följande:
    när är det nästa syfestival isthlm? vi åker upp den 9-11 för mannen och barnen skall se monster jam, och jag och lillplutten fäljer ej med dit, tänkte kanske hade man tur att det kunde va nåt då.
  • yrväder

kojje
    is du kolla efter det gröna stjärntyget åt mig?
    du får naturligtvis en slant för besväret.

Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!