Sytråden spinns vidare - vit tråd!
cirrus
jag bad henne höra av sig när hon fått det, innan hon skickar det. för jag får se, tror jag ska ha mer brunt, för det är slut. och det röda....hm tur man fick bra med lön den här månaden
cirrus
jag bad henne höra av sig när hon fått det, innan hon skickar det. för jag får se, tror jag ska ha mer brunt, för det är slut. och det röda....hm tur man fick bra med lön den här månaden
cirrus
oftast är det för lite, men basfärgerna finns ju oftast kvar. muddväv köper jag på ohlssons, men jag funderar på lite randig och enfärgad från nea....
Nu äntligen har jag fått hämta mitt kanintyg 2 av metrarna snurrar redan i maskinen och ska bli lite julklappar.
I övrigt ska jag väl sy klart 12 plagg eller nåt innan jul, så mig lär ni inte se mkt av....
man julstökar inte eller ja, jag syr julklappar, så jag slår två flugor i en smäll
hur lagom klantig är man då när man lyckas klippa ut två högerben.....suck, och av vuxenbyxor dessutom.....
gobli säkert, med tanke på att jag klippte ut det kl 23.30 igårkväll....
stratus
det är ju det, och ändå fortsätter man. lyllo dig som är klar med julklapparna, själv lär jag få sitta in i det sista.
snygga kallingar. jag har oxå tänkt göra ett par, får se om det blir i julklapp eller ej.
julturne?
hypatia,
det är jättefint. ska gå och klippa till två tunikor i det nu
åh vad kär jag är. En singoallatunika i kanintyget och ett par pöstajts i neas bruna velour. Jossan kommer bli så fin
alfredboy
min pfiffikus skulle jag aldrig klara mig utan. sen en kul grej kan va en snedslåvikare. nålar behövs alltid, för mina verkar då ha egna ben eller nåt och nålar till maskinen, för dom går av titt som tätt.
God Jul, och ta nu ledigt från symaskinerna