Sytråden spinns vidare - vit tråd!
magda
jnydesign.blogspot.com/
morvern
nej det går inte.
magda
jnydesign.blogspot.com/
morvern
nej det går inte.
alldeles för lite tid ge mig mer tid
Nu väntar sängen, tillsammans med sprättkniven och nålarna, och så lite sömn efter det
vet du om swelogents knappar är nickelfria? och vad kostar dom?
det vore schysst. pryms knappar är ju svindyra och stoff och stils passar så dåligt så jag is knappt använda tången....
jaha, ja då var det ingen skillnad mot stoff och stils. alltså dom passar ju, men taggdelen fastnar ju inte, så det är lite pilligt att sätta dit dom. men man lär sig väl...
tack iaf för att du tog dig tid att kolla upp det
okej, dagens ilandsproblem. Mitt kanintyg har nu kommit och väntar på mitt utlämningsställe. ligger ungefär 2.5 km bort. Men jag har ingen bil Bilen återkommer vid 17 idag. Jag skulle kunna gå och hämta det, om det inte vore för att jag beställt 7 meter tyg
Funderar på att ta barnvagnen som står i förrådet som transportkärra, men det kanske ser galet ut att gå iväg med en tom barnvagn på byn Kanske jag klarar av att vänta?
cirrus
jag vill hellre hamra fast dom, iaf i nuläget. det kan väl hända att man älskar tången när man väl fått kläm på det hela men tången är mest för päronens skull. dessutom klarar den inte av kantbandade kanter på bodys....
har slängt iväg en beställning till jenny (nea) nu.
haha
hm, jag har då stoppat in 3 meter velour från nea en gång, och då har vi ju en vanlig tvättmaskin, dom brukar ju va större i lägenhetstvättstugor, så 4 iaf borde nog gå....
cirrus
tog du 1.5 av varje?
jamen dåså, mina 7 meter väger 2.6 kilo. fast frågan är ju om det är 6 kg torr eller blöt tvätt....