Inlägg från: yrväder |Visa alla inlägg
  • yrväder

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

hemlispaket. *öppning pågår*

är från södertälje på avsändarenFundersam

• yrväder

okej, mönstertips på tygblöjor?

Han är nyfödd nu, men dom använder inte tygisar än men ska. Det ska va en pocket, och jag har en del länkar till gratismönster, men ingen koll på hur dom är. Nån som har nåt beprövat mönster?

• yrväder

charleston
    jag har faktist det mönstret från ottobre. hur är storlekarna då? han är ju som sagt rätt liten, vill gärna att han kan ha dom hyfsat snart iaf.

• yrväder

charleston
    okej, tack=) får testa göra en då. tänkte jag gör en, och om den passar och så får dom en till. tänkte lägga till såna "gussets" oxå och så använda mina nya snaps

• yrväder

okej. kanske får förminska det littegrann. aja, får se hur jag gör. nu har jag iaf en massa annat som ska fixas innan. dom får vänta till på söndag=)

godnatt!

• yrväder

jag har inte provat sätta fast dom i nåt än. men jag hoppas då att dom sitter. Jo det är polkadottången jag har. det stod ju dock nåt om att man skulle klämma åt ganska ordentligt men ändå inte för hårt. man får nog öva lite=)

Lilltå skrev 2007-12-18 11:20:46 följande:
    Funkar snapsen bra Yrväder? Jag upptäckte att jag 'knäppt loss' en knapp på dotterns klänning. Den satt ändå bra från början tyckte jag men när jag hade tagit av den satt det tre delar av knappen på ena tygbiten och bara en på andra..... Och så testade jag ju att trycka knappar från snapstore och det funkade inte alls.... (för visst är det polkadottången du har va'?)
Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!