Sytråden spinns vidare - vit tråd!
pejgan
om den funkar bra är den kanon, för det är för såna snaps, som man har i tygblöjor. zmurfan på sb har massbeställt åt oss från england. nåt lager som nån kommit över skulle jag tro, för dom är från 76
pejgan
om den funkar bra är den kanon, för det är för såna snaps, som man har i tygblöjor. zmurfan på sb har massbeställt åt oss från england. nåt lager som nån kommit över skulle jag tro, för dom är från 76
gekko
precis
pejgan
det blev inte dyrt. 161 kr ungefär betalade jag för tång, ink 32 knappset + 100 extra knappar och porto.
mammamuu
ja ohlssons har
cirrus
ska kolla men jag kan nog på rak arm hänga på tror jag=)
pejgan
jo det tror jag. inte zmurfan, men hon vi köpte av har nog.
cirrus
japp, jag är på! måste hon skicka det till dig då först eller kan hon skicka min del till mig?
iaf vill ja då åtminstone ha 1 meter av varje, men kan tänka mig 1.5 oxå
tyst, nu gav du mig dyra ideer
men 1.5 blir nog bra kanske. har nån body med kantband i sån orangefärg tror jag. det blir snyggt till.
urk, jag vill ju ha egna mysbyxor i den där fina röda....
pejgan
har du redan beställt
gekko
Grattis på födelsedagen!
Oh vad jag längtar tills kanintyget kommer. Snälla Jenny skickade mitt redan igår eftersom jag planerat julklappar av det. Förhoppningsvis kommer det redan imorgon eller på torsdag
gekko
japp, det blir massproduktion till helgen, ska bli 2 tunikor, 1 body och ett par kallingar
ska försöka klämma in tid till att uppdatera er, och självklart lägga in en bild på färdiga plagg så fort jag hinner.