• Anonym (SläppKuken)

Tråden för oss som slutat runka

Nu får det räcka! Jag är trött på att hasa omkring med en mjuk och sömnig balle i brallan. Och det är inte bara ballen som blir alldeles mosig av att runka. Man blir ju som risgrynsgröt i huvudet också. Som sagt: Nu är det slutrunkat!

Min nyvunna testosterondrivna energi ska jag använda till att:
    - Dra över min sjukt sexiga sambo oftare.
    - Träna mer.
    - Göra en massa andra livskvalitetsförbättrande saker.

Ser ni den goda cirkeln? Fler som hänger på? Vi kan stötta varandra här i tråden.

Se även:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m24614768.html
    en.wikipedia.org/wiki/The_Contest

• Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka
  • Anonym (Tjej)

Det tycker jag låter bra! Så borde fler killar tänka.
    Du är smart.

• Snooze

Den här tråden ska jag definitvt INTE visa för min sambo
    Nog för att jag är sjukt sexig å han får gärna dra över mej då å då men runka SKA han fortsätta göra när han har lust...precis som jag kommer att fortsätta onanera.
    Men, men...lycka till ni andra som väljer/blir tvingade till ett liv utan onani

• LaTjej

äääähhh det är ju läckert att se en kille runka =).

* Kram *
  • Anonym (SläppKuken)

Snooze
    Du gör helt rätt. Runkförbud är något man beslutar om själv.

LandskronaTjej83
    Att runka _tillsammans_ med sin tjej/kille/transperson som del av det gemensamma sexlivet är en helt annan femma. Det som ska slutas med är onödig sädspillan i ensamhet.

• Snooze

TS....Nu måste jag kontra....min karl blir tokig om "påsen blir full" så ut måste det. Och eftersom jag med tre barn å det fjärde på väg om ca en vecka INTE håller samma tempo som honom rent sexlustmässigt så MÅSTE han spilla sin säd nån onödig stans

• LaTjej
    Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-06 14:23:36 följande:
    SnoozeDu gör helt rätt. Runkförbud är något man beslutar om själv.LandskronaTjej83Att runka _tillsammans_ med sin tjej/kille/transperson som del av det gemensamma sexlivet är en helt annan femma. Det som ska slutas med är onödig sädspillan i ensamhet.
    *lol* tur att alla känner olika . Ha det så skoj iallafall . Heja heja
    * Kram *
  • Anonym (SläppKuken)

Snooze
    Helt rätt. Runkförbud är endast för den som tror att det finns utrymme för mer sexande med sin respektive.

• CUFC

Skulle inte falla mig in.

Jag runkar på som tidigare.

Rör inte min höger hand.

• Anonym (frustrerad)

"Dra över min sjukt sexiga sambo oftare."

Skulle jag med göra om hon nu VILLE oftare... eftersom hon nu inte vill det så runkar jag vidare... Annars anpassas ju runkandet automatiskt...

Mer sex = mindre runkande. Inte tvärtom...

Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka