• Anonym (SläppKuken)

Tråden för oss som slutat runka

Nu får det räcka! Jag är trött på att hasa omkring med en mjuk och sömnig balle i brallan. Och det är inte bara ballen som blir alldeles mosig av att runka. Man blir ju som risgrynsgröt i huvudet också. Som sagt: Nu är det slutrunkat!

Min nyvunna testosterondrivna energi ska jag använda till att:
    - Dra över min sjukt sexiga sambo oftare.
    - Träna mer.
    - Göra en massa andra livskvalitetsförbättrande saker.

Ser ni den goda cirkeln? Fler som hänger på? Vi kan stötta varandra här i tråden.

Se även:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m24614768.html
    en.wikipedia.org/wiki/The_Contest

• Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka
  • Klabbebabbel

i dom allra flesta fall menar att det inte har någon betydelse, det kan lika gärna vara tvärtom man håller sexdriften "igång" genom att öva.....total avhållsamhet däremot gör att lusten kan tyna bort.....om killen inte vill ligga med sin tjej har det sannolikt andra psykologiska eller känslomässiga orsaker

Anonym (Dilemma) skrev 2007-09-07 13:26:15 följande:

Jag ifrågasätter INTE huruvida dom inte ska få runka..men jag bar MÅSTE få fråga en sak som jag tänkt mycket på när jag läst dessa olika trådar...Menar du verkligen och på vilka grunder då? att hur många gånger en kille runkar inte har betydeles för hur många gånger han har sex med sin kvinna?
  • Klabbebabbel

jag håller med både dig och din andra anonyma diskussionspartner i en sak: runka är inte lika tillfredsställande,och kräver mycket mindre energi etc än sex mellan 2 personer. Det ger dessutom en helt annan upphetsning och tillfredsställese varför du inte behöver vara orolig det minsta. en gång med dig=5 runk, så enkelt är det
    ni har annars en öppen och härlig attitid som jag gillar ! om fler tjejer tänkte som ni bara............

Anonym (Dilemma) skrev 2007-09-07 14:03:50 följande:

Japp "frustrerad" du har förstått mig alldels riktigt!PRECIS så funderar jag..är jag inte skön nog? blir han så himla mycket mer kåt¨på det han kan göra själv osv osv..Precis som andra nämnt i liknande trådar, väljer han det för mig? och varför? MEN som sagt jag har inget emot runkande o porren o allt det där,..bara att han inte vill med mig lika mycekt..:/Jag gillar ditt resonemang JÄTTEMYCKET! men..kan det verkligen vara så? varför får han upp den o kan spruta o vara sugen så mycket oftare själv än med mig? o produtkionen osv borde väl logiskt sett vara den samma ALLA veckor?TS är ju lite inne på det här med..han vill spara sina gånger till sin tjej..det känner jag inte att min kille gör..o det känns inte helt bra alltid..
  • Anonym (SläppKuken)

Jag ska inte skriva någon porrnovell men ute i helgens shoppingvimmel kåtade vi upp varandra tills vi inte kunde hålla oss längre. Mycket trevligt.

Om helgens utmärkt skojiga sexande kan tillskrivas icke-runkandet vet jag inte, men det ser i alla fall lovande ut. Jag kör på den här veckan också.

• Avstängd

Häftigt, denna tråd måste jag ju följa

TT´s röv är så go och fin, den ska jag klämma hela dagen.
  • Anonym (G)

Bra initiativ! Fler män borde göra som du, så att chanserna ökar att de belönas i himlen istället för att brinna i helvetet!

• Klabbebabbel

vad blir belöningen i himlen ? (funderar på om det kan vara värt det.......)
    Anonym (G) skrev 2007-09-10 09:05:44 följande:

Bra initiativ! Fler män borde göra som du, så att chanserna ökar att de belönas i himlen istället för att brinna i helvetet!
  • Avstängd

avsugning kanske?

Klabbebabbel skrev 2007-09-10 09:27:40 följande:
    vad blir belöningen i himlen ? (funderar på om det kan vara värt det.......)Anonym (G) skrev 2007-09-10 09:05:44 följande:
    TT´s röv är så go och fin, den ska jag klämma hela dagen.
  • Anonym (ok)

ok, men klart ni måste lätta på trycket lite ibland. Om ni inte förstår varför så läs på om prostatit. Det är ingen rolig historia villjag lova. Det sabbar hela sexlivet. med andra ord, ok att sluta om sambo/fru ställer upp men annars måste ni lätta på trycket ibland... det bara är så...

• Klabbebabbel

en ?? vet inte om det räcker......hahaha

Avstängd skrev 2007-09-10 09:30:42 följande:
    avsugning kanske?
Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka