Inlägg från: Anonym (SläppKuken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SläppKuken)

Tråden för oss som slutat runka

Nu får det räcka! Jag är trött på att hasa omkring med en mjuk och sömnig balle i brallan. Och det är inte bara ballen som blir alldeles mosig av att runka. Man blir ju som risgrynsgröt i huvudet också. Som sagt: Nu är det slutrunkat!

Min nyvunna testosterondrivna energi ska jag använda till att:
    - Dra över min sjukt sexiga sambo oftare.
    - Träna mer.
    - Göra en massa andra livskvalitetsförbättrande saker.

Ser ni den goda cirkeln? Fler som hänger på? Vi kan stötta varandra här i tråden.

Se även:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m24614768.html
    en.wikipedia.org/wiki/The_Contest

• Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka
  • Anonym (SläppKuken)

Snooze
    Du gör helt rätt. Runkförbud är något man beslutar om själv.

LandskronaTjej83
    Att runka _tillsammans_ med sin tjej/kille/transperson som del av det gemensamma sexlivet är en helt annan femma. Det som ska slutas med är onödig sädspillan i ensamhet.

• Anonym (SläppKuken)

Snooze
    Helt rätt. Runkförbud är endast för den som tror att det finns utrymme för mer sexande med sin respektive.

• Anonym (SläppKuken)

Aaaaaah!

Det andra runkfria dygnet har börjat. Energin, klartänktheten och produktiviteten återvänder sakta. Underbart!

• Anonym (SläppKuken)

Klabbebabbel
    Ett lyckat resultat är belöning nog och jag lovar att berätta hur det går.

Dorian Erymexx
    Vilka saker är olika? Kan du lägga ut texten lite mer? Gärna utan analogier.

LandskronaTjej83
    "Hyllning" är kanske inte helt rätt ord, men inspirerad av dem är jag.

Anonym (11:30)
    Precis! Dessutom blir man sugnare ju fler dagar det går utan utlösning (upp till en viss gräns som säkert varierar) och vissa tjejer gillar känslan av att deras kille åtrår dem så att han nästan sprängs. ;)

• Anonym (SläppKuken)

Anonym (12:01)
    Joo "vissa" var kanske något av en underdrift. Hehe. Och jag känner mig rätt uppskattad. Det väl därför man hittar på sånna här dumheter.

• Anonym (SläppKuken)

Klabbebabbel

Du tar upp en viktig grej. Man ska absolut inte ge sig själv runkförbud för att vara "till lags". Man ska alltså _inte_ berätta om runkförbudet för sin respektive. Om det fungerar och h*n (HBT-anpassad tråd) undrar varför man plötsligt är så sugen så får man säga något i stil med:

"Jag vet inte. Jag går bara omkring och är så ¤%&/( kåt på dig nuförtiden. Jag vet inte vad som har hänt. Hoppas att du inte tycker att det är jobbigt eller så. ;)"

• Anonym (SläppKuken)

Jag ska inte skriva någon porrnovell men ute i helgens shoppingvimmel kåtade vi upp varandra tills vi inte kunde hålla oss längre. Mycket trevligt.

Om helgens utmärkt skojiga sexande kan tillskrivas icke-runkandet vet jag inte, men det ser i alla fall lovande ut. Jag kör på den här veckan också.

• Anonym (SläppKuken)

Det finns politiskt inkorrekta / vetenskapligt tveksamma psykologer som hävdar att bristen på sex är en av nyckelfaktorerna som avgör vem som blir självmordsbombare.

psychologytoday.com/articles/pto-20070622-000002.xml

Å andra sidan är det INTE vad den här tråden handlar om. Brist på sex är inte problemet, utan problemet är att den sexuella energin slösas bort på runk. En ny tråd i Religion om sex och självmordsbombare kanske kan vara något?

• Anonym (SläppKuken)

NokGroda

Risken finns att MER sexlust i mitt fall gör det o-möj-ligt att låta bli delfinvaxning, men för din skulle blir det McDonlad's till lunch idag. Önska mig lycka till.

Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka