• Anonym (SläppKuken)

Tråden för oss som slutat runka

Nu får det räcka! Jag är trött på att hasa omkring med en mjuk och sömnig balle i brallan. Och det är inte bara ballen som blir alldeles mosig av att runka. Man blir ju som risgrynsgröt i huvudet också. Som sagt: Nu är det slutrunkat!

Min nyvunna testosterondrivna energi ska jag använda till att:
    - Dra över min sjukt sexiga sambo oftare.
    - Träna mer.
    - Göra en massa andra livskvalitetsförbättrande saker.

Ser ni den goda cirkeln? Fler som hänger på? Vi kan stötta varandra här i tråden.

Se även:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m24614768.html
    en.wikipedia.org/wiki/The_Contest

• Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka
  • Anonym (SläppKuken)

NokGroda:

"Om det inte är för lite sexlust finns väl ingen anledning att sluta runka då? =)"

Eh, jodå. Sexlusten ska fokuseras på andra saker än runk och då gäller det att hålla sig från att runka. Är man alltför kåt är det svårt att låta bli att runka.

Förstår du vad jag menar?

• Mesangium

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-11 10:13:52 följande:

NokGroda:"Om det inte är för lite sexlust finns väl ingen anledning att sluta runka då? =)"Eh, jodå. Sexlusten ska fokuseras på andra saker än runk och då gäller det att hålla sig från att runka. Är man alltför kåt är det svårt att låta bli att runka.Förstår du vad jag menar?
    Varför "ska" sexlusten fokuseras på annat? Det är bara nyttigt att hålla flödet av sperma igång.
  • Anonym (SläppKuken)

NokGroda

Sexlusten ska fokuseras på något annat än runk för att det finns en sambo som behöver/vill ha/blir glad av rejält med stock. Det är alltså INTE frågan om ett mindre spermaflöde utan i vilken situation det ... eh ... flödar.

• Mesangium

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-11 10:31:52 följande:

NokGrodaSexlusten ska fokuseras på något annat än runk för att det finns en sambo som behöver/vill ha/blir glad av rejält med stock. Det är alltså INTE frågan om ett mindre spermaflöde utan i vilken situation det ... eh ... flödar.
    Och det är då jag menar att sexlusten kanske kan räcka till båda?
  • Jordgubbssmak

TS..du är min Idol!!
    Vilken otrolig insikt!

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-11 10:31:52 följande:

NokGrodaSexlusten ska fokuseras på något annat än runk för att det finns en sambo som behöver/vill ha/blir glad av rejält med stock. Det är alltså INTE frågan om ett mindre spermaflöde utan i vilken situation det ... eh ... flödar.
  • Anonym (SläppKuken)

NokGroda

"Och det är då jag menar att sexlusten kanske kan räcka till båda?"

a) Nyrunkade Nicke - som med en varm, mjuk och lite fuktig balle i brallan kollar om det är något bra på TV ikväll.

b) Runkförbuds-Rune - som då och då får dynamitstånd när han tänker på vad han ska göra med sin überheta sambo när han kommer hem ikväll.

Vilken väljer du?

OK, det kanske finns andra varianter som:

c) Testosteron-Ture - som ALLTID är kåt oavsett hur många gånger han kommer under en dag. En, två, fem eller TIO gånger spelar ingen roll.

Tyvärr är jag inte c, så just nu testar jag b. Det har funkat bra hittills.

- Rune

• Anonym (SläppKuken)

Helges älskling:

Äsch ... men tack. *rodna*

• Mesangium

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-11 10:47:42 följande:

NokGroda"Och det är då jag menar att sexlusten kanske kan räcka till båda?"a) Nyrunkade Nicke - som med en varm, mjuk och lite fuktig balle i brallan kollar om det är något bra på TV ikväll.b) Runkförbuds-Rune - som då och då får dynamitstånd när han tänker på vad han ska göra med sin überheta sambo när han kommer hem ikväll.Vilken väljer du?OK, det kanske finns andra varianter som:c) Testosteron-Ture - som ALLTID är kåt oavsett hur många gånger han kommer under en dag. En, två, fem eller TIO gånger spelar ingen roll.Tyvärr är jag inte c, så just nu testar jag b. Det har funkat bra hittills. - Rune
    Ja det var precis det jag menade. Att om lusten räcker till (c) så behöver man väl inte sluta runka?

VSV..
  • Anonym (egensex)

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-11 10:47:42 följande:

c) Testosteron-Ture - som ALLTID är kåt oavsett hur många gånger han kommer under en dag. En, två, fem eller TIO gånger spelar ingen roll.Tyvärr är jag inte c, så just nu testar jag b. Det har funkat bra hittills.- Rune
    Vilken tur att jag gifte mig med Ture, då! För övrigt kan jag som tjej också känna ett behov av egensex ibland. Det handlar inte om att slösa krafter som kunde användas i annat syfte (sex med maken), utan bara att det är skönt att göra något på egen hand ibland...hehe...
  • Mesangium

Anonym (egensex) skrev 2007-09-12 00:47:24 följande:

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-11 10:47:42 följande:Vilken tur att jag gifte mig med Ture, då! För övrigt kan jag som tjej också känna ett behov av egensex ibland. Det handlar inte om att slösa krafter som kunde användas i annat syfte (sex med maken), utan bara att det är skönt att göra något på egen hand ibland...hehe...
    aight!
Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka