Inlägg från: Anonym (frustrerad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (frustrerad)

Tråden för oss som slutat runka

"Dra över min sjukt sexiga sambo oftare."

Skulle jag med göra om hon nu VILLE oftare... eftersom hon nu inte vill det så runkar jag vidare... Annars anpassas ju runkandet automatiskt...

Mer sex = mindre runkande. Inte tvärtom...

• Anonym (frustrerad)
    Anonym (Dilemma) skrev 2007-09-07 13:26:15 följande:
    Jag ifrågasätter INTE huruvida dom inte ska få runka..men jag bar MÅSTE få fråga en sak som jag tänkt mycket på när jag läst dessa olika trådar...Menar du verkligen och på vilka grunder då? att hur många gånger en kille runkar inte har betydeles för hur många gånger han har sex med sin kvinna?
    Snarare tvärtom... så är det för mig ivarjefall... mera sex med partnern = mindre runkande...

Inte hänger det ihop med antalet ggr heller.. då jag var singel blev det betydligt fler ggr än nu då jag har partner om man räknar ihop sex + onanerande.

Helst vill jag ju vara med min tjej, men "blir det inget" på ett tag så blir det att göra själv då om man vill ha det skönt...

Skulle aldrig vilja att min tjej skulle ha sex med mig för "husfridens" skull som en del verkar göra.
  • Anonym (frustrerad)

"Och visst, ibland kan man säkert bara vilja ha sex själv..MEN varför denna enorma skillnad på sexlusten vad det gäller veckorna tillsammans och utan mig?"

Om jag förstått dig riktigt så undrar du varför han kan runka fler ggr på "sina" veckor än vad ni har sex på "dina" veckor?

Svaret är enkelt... att ha sex med dig ger lika mycket som att runka själv fem ggr.

Det jag menade i mitt förra inlägg.... sex med min partner är värt mycket mer än EN gång själv...

• Anonym (frustrerad)

"Jag gillar ditt resonemang JÄTTEMYCKET! men..kan det verkligen vara så? varför får han upp den o kan spruta o vara sugen så mycket oftare själv än med mig? o produtkionen osv borde väl logiskt sett vara den samma ALLA veckor?"

Om man skulle kolla hur mycket en kille sprutar vid ett samlag vs då han runkar så tror jag det skulle vara mera vid samlaget.. *L*

Produktionen kanske är densamma... men han får ut MER av sex med dig än att runka en gång...

Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka