• Joboli

Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!

Hej!
    Jag undrar om det är någon skillnad på Molvärk/växtvärk/Mensvärk vid ruvning. Jag hade ÄP den 20/8 och ET den 22/8. Detta är min 3:e IVF, men jag har bara ruvat en gång tidigare som slutade i tidigt MF. Har mycket mol/mensvärk emellanåt som gör riktigt ont, är mensen på väg eller kan man ha ganska ont om man är gravid?
    Kram!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-31 10:07:39:
    Nu har jag även fått ont i blydbenet. Det känns som "kramp inne i slidan" emellanåt. Jag hade det sist jag var gravid oxå, men det blev ju MF i v.5. Är detta bra eller dåligt att känna?
  • Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!
  • Joboli

Just det... Jag är så trött, har i flera dagar somnat vid 21:00-21:30 för att sova till 8:00 dagen därpå. Brukar väl aldrig sova så mkt, har väl aldrig lagt mig så tidigt. Kan det vara progesteronet tro?

• Grebban

Lejonhjärta: Hur går det? När ska du testa? Håller tummarna...

• Joboli

Hej vänner! Vet inte hur det går, har haft blodblandade flytningar idag, ska testa ikväll tänkte jag, 4 dgr innan testdag. Men det känns kört. Tack för ert stöd. Kram!

• Grebban

Lejonhjärta: Det behöver inte vara kört!!!!Hör av dig sen, jag håller tummarna för dig!!!

• Grebban

lejonhjärta. vad hade du för testdag egentligen? På dag 16? och nu är du på 12? När är BIM för dig?

• Joboli

Jag är på ruvdag 12 (ET 0) min mens är oregelbunden, mellan 32-45 dgr emellan

• Grebban

Lejonhjärta: men skulle det då vara mensen som är på G så är det väl lite för tidigt? eller räknar jag fel?
    (kommer ej ihåg, är det FET elelr ivf? Ostimulerat eller stimulerat?)

• Joboli

Det är ett IVF, (färskförsök) ,2 dagarsodling

• Joboli

Mensen kan väl bli lite konstig av alla hormoner och då kanske den kan komma tidigare? Jag vet inte....

• Grebban

ok..ja, då har du ju blivit stimulerad......Jag tänker på dig och hoppas du får ett plus ikväll i alla fall.....Kram!

Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!