• Joboli

Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!

Hej!
    Jag undrar om det är någon skillnad på Molvärk/växtvärk/Mensvärk vid ruvning. Jag hade ÄP den 20/8 och ET den 22/8. Detta är min 3:e IVF, men jag har bara ruvat en gång tidigare som slutade i tidigt MF. Har mycket mol/mensvärk emellanåt som gör riktigt ont, är mensen på väg eller kan man ha ganska ont om man är gravid?
    Kram!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-31 10:07:39:
    Nu har jag även fått ont i blydbenet. Det känns som "kramp inne i slidan" emellanåt. Jag hade det sist jag var gravid oxå, men det blev ju MF i v.5. Är detta bra eller dåligt att känna?
  • Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!
  • anna7629

Leijonhjärta: Jag hoppas att du får ett jätte stort plus... Tror inte att det är någon fara, jag håller tummen stenhårt för dig.

Kram

• Joboli
    anna7629 skrev 2007-09-03 15:08:40 följande:
    Leijonhjärta: Jag hoppas att du får ett jätte stort plus... Tror inte att det är någon fara, jag håller tummen stenhårt för dig.Kram
    Tack vännen!
  • Joboli
    lesoth skrev 2007-09-03 15:47:37 följande:
    Leijon kramar om dig hårt hårtjag finns här för dig kram kram
    Tack min vän, jag vet att du alltid finns här för mig, jag hoppas att du vet detsamma.Kramis till min finaste vän
  • skogstjejen19
    Joboli skrev 2007-09-03 15:49:57 följande:
    Tack min vän, jag vet att du alltid finns här för mig, jag hoppas att du vet detsamma.Kramis till min finaste vän
    jag vetFlört
    kram min underbara vän, vad skulle jag gjort utan dig
    kram
  • Babe

Men vänner, har inte läst bakom i tråden... men ni tjuvtestar väl inte?! Det får ni väl ändå inte göra... det kan visa falskt resultat, och då blir man bara förvirrad o osäker. Kramar/Babe
    (som själv VILL veta NU...)

• Joboli
    Babe skrev 2007-09-03 15:56:37 följande:
    Men vänner, har inte läst bakom i tråden... men ni tjuvtestar väl inte?! Det får ni väl ändå inte göra... det kan visa falskt resultat, och då blir man bara förvirrad o osäker. Kramar/Babe(som själv VILL veta NU...)
    Eftersom jag fått MF förut så ville jag veta om det var ett MF påväg igen. Kan vara bra att veta vid kommande IVF, min 4:e i ordningen. Självklart hade jag inte testat annars och jag vill inte kalla detta tjuvtest utan bara se om ägget hade fastnat eller inte. Jag tycker man får testa bäst man vill, men jag gjorde det för att se om jag får MF på MF och kanske behöver stödmediciner vid nästa försök.
Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!