Inlägg från: qenzo |Visa alla inlägg
  • qenzo

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Det frågade ju jag för x antal trådar sedan, och svaret blev som så, att om mannen ex pga bilolycka på väg från bröllopet till kärleksnästet (bröllopsnatten alltså) förlorade sin mandom/förmåga att göra barn, så skulle FÖRR I TIDEN äktenskapet annulleras. Detta eftersom mannen då inte längre kunde producera barn...

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-05 17:51:02 följande:

Det skulle förklara en del... jag är straight som en alika, och har rätt låg sexdrift... ;)Hmmm, undrar om en man som fått snoppen avkapad får gifta sig i kyrkan...
  • qenzo

Ja just ja...Jag glömde ju att homosexuella inte skulle få skaffa barn eftersom det inte är Naturligt.
    Jag måste alltså ha gjort NÅT rätt då, som faktiskt fått mina ungar den Normala vägen :P
    Men nu sedan min flickvän kom in i bilden... ja då går det enbart utför... *ack ack*

Ahdela skrev 2007-09-05 17:50:41 följande:
    Qenzo, det är DÄRFÖR vi är så URUSLA föräldrar!!
  • qenzo

Ja det är inte alls omöjligt att jag missförstod det som stod skrivet. Men ja... som jag sa så finns ingen generell klädstil hos homosexuella.
    Det ska isf vara att de bögar jag känner, är mkt modemedvetna då :D

fia sthlm skrev 2007-09-05 17:51:57 följande:

Om du såg vad/vem det var jag svarade på så förstår du kanske varför jag skrev just om klänningar?
  • qenzo

Du var inte med... Jag tror du var någon annanstans egentligen :D
    Och Gud ja... om Vi är förvirrade av hela tråden, vad ska då inte Han vara?

Ahdela skrev 2007-09-05 17:57:25 följande:
    qenzoMin son är oxå skapad på den ENDA OCH GUDMOLIGT NATURLIGA VÄGEN, du vet: kvinna+man= snopp+"snippa" = Barn.TÄNK vad jag var förvirrad då!
  • qenzo

Men han kan omöjligt vara vår skapare. Det har jag minsann fått hints om.
    VÅR skapare är Djävulen... Jajjemän! Men han tar iaf inte ifrån oss möjlgiheten att söka lyckan vartän den visar sig.

Ahdela skrev 2007-09-05 18:00:31 följande:
    QenzoJa nu tycker jag SYND om våran skapare!Han sitter där uppe och kan inte ens försvara sig!
  • qenzo

Men eh... Killkläder?
    Baggy jeans? Killskor antar jag är ngn from av känga, eller?

Har du sett modet? Har du inte varit med då det lanserades vår/sommarmode med lågt skurna byxor där troskant bör/ska synas?
    Baggyjeans är inget annat än en efterapning på HipHop'ens/rap'ens alltid lika säckiga klädsel.

fia sthlm skrev 2007-09-05 18:00:44 följande:

Ja inte är det jag som sitter och inbillar mig saker här i tråden direkt?Har sett 2program på tv vid olika tillfällen, minns inte så mycket.Men den enda gick på discovery för typ 2 år sen eller så.Dom forskade i vad det kan beror på att man blir homosexuell.Bl.a hade dom sett minns jag att en del av hjärnan som kvinnor och män använder olika användes till 70-80% (har jag för mig) av lesbiska likadant som av heterosexuella män.Och tvärt om bland dom homosexuella killarna, att dom använde samma del som dom heterosexuella kvinnorna.Det var något med fingarna oxå och hormonhalter, la inte det på minnet och det var ett tag sen som sagt.Sen vet jag inte en enda kvinnlig heterotjej som går med kort stubb, killkläder, killskor, utan smink baggy jeans osv.Vet många kortklippta kvinnor men då är dom rätt kvinnliga i övrigt kortklippt är inte lika med manlig.Tror du förstår vad jag menar ialf?
  • qenzo

"En sexuell läggning består av olika komponenter och kan i en modell förklaras som bestående av begreppen praktik, identitet och preferens. Dessa tre komponenter tillsammans utgör den sexuella läggningen."
    Källa: RFSL

För er som inte ser homosexuallitet som normalt kan jag ge:
    "590 f Kr Poeten och lärarinnan Sapfo (Sappho), som levde på ön Lesbos, dör. Hon skrev om kärlek mellan kvinnor. Därav uttrycket lesbisk kärlek."
    Källa: HBT-historia RFSL

fia sthlm skrev 2007-09-05 18:00:44 följande:

Ja inte är det jag som sitter och inbillar mig saker här i tråden direkt?Har sett 2program på tv vid olika tillfällen, minns inte så mycket.Men den enda gick på discovery för typ 2 år sen eller så.Dom forskade i vad det kan beror på att man blir homosexuell.Bl.a hade dom sett minns jag att en del av hjärnan som kvinnor och män använder olika användes till 70-80% (har jag för mig) av lesbiska likadant som av heterosexuella män.Och tvärt om bland dom homosexuella killarna, att dom använde samma del som dom heterosexuella kvinnorna.Det var något med fingarna oxå och hormonhalter, la inte det på minnet och det var ett tag sen som sagt.Sen vet jag inte en enda kvinnlig heterotjej som går med kort stubb, killkläder, killskor, utan smink baggy jeans osv.Vet många kortklippta kvinnor men då är dom rätt kvinnliga i övrigt kortklippt är inte lika med manlig.Tror du förstår vad jag menar ialf?
  • qenzo

De skiter i vilket, eftersom du tillhör en icke normal mall.

Jag frågade min pappa idag, för första gången, vad han tyckte om att jag faktiskt förlovat mig med en tjej. Och hans svar hyser massor av respekt (pappa är homofob) och kärlek.
    "Jag bryr mig inte om vem du blir kär i, eller vad du kan tänkas syssla med i sängen. Du är min dotter och det kan inte förändras.
    Jag tycker **** verkar vara en trevlig en, och hon har fått dig att må bättre.

Och vad kan jag göra åt saken? Du gör dina val, jag gör mina *följt av ett nervöst skratt*"

Och när min pappa, som är ett praktexempel på homofobi kan sänka garden... varför ska det vara så svårt för andra, som uttryckligen säger att de inte har ngt emot homosexuella, att visa oss respekt med?

Ahdela skrev 2007-09-05 18:38:42 följande:
    Man väljer INTE att vara homosexuell, NÄR skall ni förstår det???HUR kan man VÄLJA att bli mobbad, trakasserad och illa behandlad för att man älskar någon??Förstår ni inte att det är människor som "NI" som får tex MIG att vara ledsen??
  • qenzo

Jag har den och det finns att läsa på internet... ;)
    Och budord nr 7 är det bästa av allt!
    7. Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his ?divine spiritual and intellectual development,? has become the most vicious animal of all!

Och bara i den här tråden får man ju tydligen hints om vad folket anser om homosexuellas rätt att ens existera!
    Är inte det aggressivt så säg...

Ahdela skrev 2007-09-05 18:44:13 följande:
    qenzoMan kanske skulle ta och läsa sig igenom hela Satanistiska bibeln iaf, det kanske står något om hemska heterosexuella där? ;o)*det står i satanistiska bibeln att du får älska vem du vill så länge du inte skadar någon*
  • qenzo

Man älskar ju inte mindre oavsett viken läggning man har.
    Homosexuell = tänder endast på samma kön.
    Bisexuell (som ex jag) = tänder på båda könen.
    Hetero = ja det har väl ingen missat vad det är.
    Transsexuell = en person som ser sig själv tillhöra ett annat kön, och vill ofta göra ett könsbyte.

Men oavsett vad du tänder på så är kärleken densamma, så älskar man med samma glöd.
    Man är inte mer eller mindre homosexuell liksom...Man har bara olika "begär".

fia sthlm skrev 2007-09-05 18:55:01 följande:

har redan läst lite Och jag lärde mig lite nytt men där står det ju oxå att man kan vara bi homo eller hetero och vara transexuell.Alltså finns det ju många olika delar av en sexuellitet, vilket var precis vad jag menade även om det kanske missuppfattades?Alltså kan man ju vara homosexuell till olika grader och nivåer?
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?