Vita hem del 5
juliah skrev 2007-11-04 06:34:36 följande:
Godmorgon,Smajla din stackare, hoppas du sover skönt nu.vsm, krya på er!Nu ska jag berätta en lite rolig sak, jag har fått en julklapp i förväg. Lite trist att få den redan men det är något jag hett önskat mig och ett bra tillfälle dök upp helt enkelt Så fort jag blir bra igen så ska jag fixa och dona så att jag kan placera ut min julklapp *hemlighetsfull*!Enji skrev 2007-11-04 06:45:33 följande:
GodmorgonSmalja.. usch, jobbigt med en vaken host-natt. Hoppas du får vila lite på dagen idag istället. juliah -> hur gick kalaset?malins79 skrev 2007-11-04 07:11:46 följande:
Smajla, krya på dig!!!Anton2005 skrev 2007-11-04 09:31:18 följande:
God morgon!Jag måste fråga en sak. Gjorde precis ett gravtest och det var det tunnaste och blekaste strecka jag sett i fönstret som visar att mman är gravid. Tror ni det är fel på testet är eller tror ni jag är gravid. Sist när jag väntade Anton var det ju ingen tvekan. Klarblått direkt. Beror sånt där på när man testar sig, om det är väldigt tidigt el?mimmamum skrev 2007-11-04 10:43:33 följande:
Nu så! Nytt inlägg, lite kuddmossa, välkomna!Malwa skrev 2007-11-04 10:54:57 följande:
Ahhh äntligen tillbaka! nu har vi flyttat så jag har varit utan internet i en hel månad! snacka om att man är beroende, de första dagarna var jag sååå rastlös för jag inte kunde kolla allt som jag ville.Jaja nu är vi iallafall på plats i det nya fina huset, ska bara hitta kameran i flyttstöket så ska ni få se vad fint jag har fått det!Beatrize74 skrev 2007-11-04 13:23:27 följande:
Stooora bilder, men jag är så lycklig. Jag har velat sy dessa länge nu, men det har bara kommit en massa "onödiga nödvändiga" syprojekt emellan..men nuuuu så fick jag äntligen tid att sy dem. Jag satt och nynnade hela tiden jag vändsydde och klippte ska ni veta. Maken kom ner efter sin sovmorgon. "Men vad gör DU gumman?""Vimplar" flinade jag lyckligt. "Kan du inte göra några till Hugos rum också...om jag sätter in bröstpanel där med och målar det vitt?"Poäng till mig va?Pärla1 skrev 2007-11-04 12:54:34 följande:
Nu finns det äntligen bilder på matsalsrummet i bloggen...Skriv gärna vad ni tycker...gärna lite ideér om ni har det på lager