Kickan07 skrev 2007-10-30 21:32:05 följande:
Gokväll!Nu närjag satt och läste igenom dagens inlägg och suckade över allt fint ni gör, så hör jag plötsligt ljud från köket. Går dit och blir så rädd. Det är möss under diskbänken! Löjligt kanske, men jag är verkligen sjukligt rädd för dessa små kräk. Maken är på väg hem från bygget och till dess lämnar jag inte datastolen..Så vad gör man åt det? Har ni några tips? Katt hade vi innan men maken tröttnade på att ha katthår överallt så den är utekatt nu. Snälla säg något som funkar!!! (Förlåt att det var OT)Smajla- Det lilla zinkhuset du har till vänster i din blogg är så fint, var har du köpt det?Kajsa- Det blev ju jättefint med vitt på den väggen med, väldigt lugnt och harmoniskt. Är det bruten vit du målar med? Märke? Färgkod? Sedan var ljusbrickan så stämningsfull. Tänkte göra likadant. Är det hjärtan på tråd runt ljusen?
Å huu för möss! Har tyvärr inget bra tips för att bli av med dem..
Zinkhuset har jag köpt på Grönbergs här nere i Göteborg, är av märket Walter & Co.
mimmamum skrev 2007-10-31 07:20:08 följande:
Godmorgon!Tusen Tack för pålleberömmet! Coop verkar vara en guldgruva i vissa fall! Målade klart Albins lilla bord och stolar igår, jag gjorde en M HOW också, en bilbana på bordsskivan!
Å vad fint!
Lisa1981 skrev 2007-10-31 08:38:19 följande:
Oooo vilken underbar tårta.. Underbara bilder från ditt hem!
Rori skrev 2007-10-31 09:07:52 följande:
Godmorgon Så roligt att se fina bilder från morgonen!Själv visar jag en bild av vårt nymålade vardagsrumsbord, som även fått nya beslag *nöjd*...Sedan tänkte jag fråga om tips var man kan hitta fina antikvita vitrinskåp?
Vad fint bordet blev! Möbelgrossen har sin sista utförsäljning i Göteborg i november, kanske vore ett tips för dig och VSM? Vet iofs inte var du bor..
Å vad söta!
gemelli skrev 2007-10-31 11:29:31 följande:
Här kommer en bild på mitt stolfynd igår. Två små söta stolar för en hundring
Å vad fina, riktigt snygga!
nublu skrev 2007-10-31 11:35:17 följande:
Ooooooocccchhhh där försvann min städmoral fullständigt. Julnumret av Vakre Hjem låg i postlådan! *jämmer*
Oo, då måste jag kila ut för att se om jag också fått min idag!