LPW skrev 2007-10-31 22:14:24 följande:
Smajla! Ja, adventsljusstaken finns på deras sida. Det är nummer 4 ("Juleboda") under "populära produkter", fast jag har även "lånat" en bild till mitt galleri så du hittar den enklast där. Jag såg den för första gången för flera år sedan och har velat ha den sedan dess.
Jättesnygg!
mimmi006 skrev 2007-10-31 22:31:16 följande:
Jag har ett par ljusstakar från Munka, ett par riktigt tunga pjäser
Riktigt snyggt rum och underbart bord..
Lisa1981 skrev 2007-11-01 07:53:39 följande:
God morgonVAd ni grejar och får gjort mycket, jag tycker inte att det händer nåt här hemma Det kanske beror på att jag samtidigt som jag är mammaledig jobbar halvtid...???Idag ska jag till göteborg för att kunna åka till roligare affärer än vad vi har hä
r.Ni som bor i närheten, finns det någon butik (som är enkel att hitta till) som jag måste besöka ????Ang. kakel i köket så har jag och sambon diskuterat och vi kommer nog inte fram till nån slutsats. Jag har dock övertalat honom till att titta lite på era köksbilder för att se vita kakel i kök så hjälp mig nu tjejer så jag ror hem detta, vilka av er har gammeldags kakel i köket vitt eller ljust...... Kan funka med grått också....hjälp!!!!!En sak jag har tänkt på är hur alla ni ser på detta med att "härma", man ser ju så mycket fint och vill ibland göra nåt liknande....är det helt uteslutet?? Om det va nån som fick nån idé av mina bilder så är det fritt fram
Ta en kik i butikstråden, de butiker som är värda ett besök finns uppradade där!
www.familjeliv.se/Forum-5-87/m26027515.htmlGrattis gumman
Kajsa M skrev 2007-11-01 10:07:25 följande:
Tänker inte bombardera er med fler stora bilder på mitt uttjatade vardagsrum nu, men två SMÅ kan jag väl få lägga in? Dagsljus i rummet och närbild på spegelramen.
Blev verkligen kanonsnyggt! Myser du i det fina rummet?
Karamellfabriken skrev 2007-11-01 10:52:35 följande:
Nu ska jag chocka er mina kära vita vänner.Efter mycket velande har jag bestämt mig för en taklampa vid tillagningsdelen i köket.Maken vill ha halogenlampor för det riktbara ljusets skull. Jag hade snöat in på något mer gammaldags. Fint men tyvärr inte riktigt tillräckligt som allmä
nbelysning.Nu blir det den här. Vitt och högblankt. Bättre i verkligheten än på bild.Nå vad tycks ?
www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx&...
Riktigt snygg och vit är den ju
lasseliten skrev 2007-11-01 11:47:58 följande:
Så, de är inte klara än... Hästarna ska tapetseras på båda sidorna och sen ska det borras hål för band till upphängningen... Jag jobbar bäst under press
å vad fina..
lasseliten skrev 2007-11-01 11:49:57 följande:
Usch, man får alltid en släng av prestationsångest när man ska ge bort saker man gjort själv...får inte ni det?
jo! jag skäms ff för mina futtiga kort när jag ser era fina saker!
lillafruluva skrev 2007-11-01 12:08:43 följande:
Vad fina grejer ni gör! Har börjat med lilla toaletten nu och här är resultatet så långt(en del grejer som golv, lister och rör som måste fixas):Före Efter
vad snyggt!
LCroft skrev 2007-11-01 11:58:36 följande:
Eftersom hallar är på tal så ska jag låta er grubbla på vår hall Den är verkligen ett problem område! Liten, får inte in nåt skåp, alltid överfull med kläder. Jag plockar bort dagligen jackor etc och för upp på vinden för att nån ska komma på att jamen just de där kläderna ska jag ha och så hämtar de ner dem igen. Så om nån vänlig själ kommer på någon bra lösning åt mig så får ni mig jätteglad! Som ni ser överfullt är bara förnamnet! Och det där är enda hela väggen som finns där. Fönster kommer direkt på vänster sida och dörr in till köket på högersida. Om ni tänker er att jag stått och fotat vid ytterdörren så förstår ni att det är verkligen ett problemområde!Den här gjorde mannen för att man åtminstone ska få gömt bort alla skor, tack och lov! Sen är det ganska praktiskt att kunna sitta och klä på Ida där. Ser nu på samma gång att mannens träningsväska syns på bild och nån fotboll... Välkommen till min vardag
vilken underbar bänk!