• Smajla
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpcmfcfp.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Massa sådana här kort har jag gjort också, såna som ni swapare får + en storlek större där jag satt i öljetter. Funderar på öljetter i fortsättningen också för lite snyggare och varaktigare resultat.
  • Smajla
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-31 16:07:48 följande:
    Smajla: Du är så grymt duktigt!!Nu har jag fastnat framför datorn igen.. Stänger av och går och städar barnens garderober..
    Vad söt du är, tack!
  • Smajla
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-31 16:15:57 följande:
    Jaaa! det finns kvar 13 stycken Rosie vitrinskåp. Nu gäller det bara att övertala maken.. 7100:- kostar kalaset..
    Härligt!
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-31 16:22:19 följande:
    Vad svårt det är! Vill inte borra hål och sedan flytta den. Nu när väggen är nymålad.Ja tanken var att den skulle vara över soffan, men när jag nu fick hem den och upptäckte hur enorm den är så funderar jag på om den inte ska sitta mitt på väggen ändå...Tack alla ni söta som tycker till! Vad skulle jag göra utan er?
    Kanske bättre mitt på väggen om den är så stor men be mannen din hålla den mitt på väggen respektive mitt över soffan. Bättre att vänta lite än att få göra om det..
  • Smajla
    LinaoMatilda skrev 2007-10-31 16:30:55 följande:
    Smajla: Så fina strutar!Kajsa: Mitt på väggen tycker jag också.Vilka fina skåp ni visar, och vilka priser! I Finland skulle de kosta mycket mer.
    tack!
    Kajsa M skrev 2007-10-31 16:35:52 följande:
    Snodde ihop en dörrkrans.Den ena är med blixt och den andra utan. Vad svårt det är att ta kort!!!
    å vad fin!
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-31 16:41:25 följande:
    Så här ser det ut..
    den är ju jättefin!
    Mori skrev 2007-10-31 16:57:25 följande:
    Smajla: Aahhh! Då fattar jag! Det beiga pappret, är det silkespapper? Håller med dig om öljetterna på korten, blir jättefin!
    ja, det glömde jag visst att säga Generad att jag har silkespapper om karamellerna och knyter ett snöre längst upp så att de inte trillar ur. tack!
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-31 18:35:28 följande:
    Ja så här blev resultatet. Vi valde mitt på väggen till slut. Är nöjda med det.vilket djup det blev i vardasgrummet också. Helt omöjligt att få fram på bild. Måste upplevas!
    Vad kanonsnyggt det blev!
    LPW skrev 2007-10-31 18:41:53 följande:
    Har inte varit här på ett bra tag men var tvungen att titta in i tråden igen. Måste tipsa om www.munkasweden.se som verkar ha jättefina saker! Jag har precis lagt undan en adventsljusstake från dem (en sådan för fyra stearinljus alltså) i en butik, men det fanns massvis med andra fina saker på hemsidan!
    Finns "din" stake på sidan?
    alfas skrev 2007-10-31 18:43:10 följande:
    Kan ni hjälpa mig *ber snällt* Ska iväg en heldag och shoppa med min syster imorgon och funderar på att inhandla den här lampan till vardagsrummet. Den stora frågan är nu ska den vara vit eller svart??? Kamin och tv:n på väggen är det som är svart i rummet, resten går i vitt och jag velar nått så otroligt *hi hi*Så vad tycker ni, den här som vit eller svart?Bilder på vardagsrummet (halvklart)finns i bloggen.
    Svart, blir en snygg brytning mot det vita!
    gemelli skrev 2007-10-31 19:03:28 följande:
    Smajla,ursöta strutar...Kajsa,Fiint det blev med spegelnAlfa,Blev ju kanonfint. Fin korg ni har till veden
    tack!
    Lynn84 skrev 2007-10-31 19:38:58 följande:
    God kväll på er!Händer det något skojsigt här?Har varit dålig på att gå in de senaste dagarna, jobbet tar musten ur en. Särskillt med en chef som beter sig som ett litet as. Är förvånad över att jag vågar säga sådana saker till honom som jag sagt...min mun har gått i ett och jag har inte haft den minsta respekt för honom. Har ävldigt svårt att visa respekt för folk som inte vet vad det är för något.Nog om det...VSM,Skåpet du visade....det är ett sånt som vi har, från Mio. Eller iaf ett precis likadant.Var det också från Dalarna?
    Bra att du fräser ifrån, starkt gjort!
Svar på tråden Vita hem del 5