Inlägg från: Karamellfabriken |Visa alla inlägg
  • Karamellfabriken

Vita hem del 5

Den dammsugaren kommer att lukta mums sen !
    Vi har ett halvt kg kaffe i vår.....

• Karamellfabriken

Ja, just det!

GRATTIS Juliah, hoppas att du har en riktigt mysig födelsedag!
    Min lillasyster fyller också år idag, lite OT sådär.

• Karamellfabriken

SMEGEN är verkligen supersnygg!
    Måste bara fråga om man får plats med allt, den ser ganska liten ut. Är den det?

• Karamellfabriken

Lasseliten,

Hmm, vi har ganska långt till affären och saknar dessutom källare. Inget för oss då antar jag.
    Men det är underbart fint!

• Karamellfabriken

Skogsstjärnan,

Förlåt, nu ska jag vara sådär tråkigt ärlig. Hoppas att du inte blir besviken.
    Men jag hade aldrig satt skålformade handtag på något annat än lådor (om det är sådana jag tror att det är). Tycker inte att de gör sig alls på skåp.

• Karamellfabriken

.......på lådor däremot är det jättesnyggt med skålhandtag, skulle jag ju skriva också.

• Karamellfabriken

Hej tjejer!

Jag är på jakt efter snygg, vit fläktkåpa till vårt kommande lantkök. (Den får bara vara 60 cm bred vilket försvårar lite).
    Är det någon som sett denna i verkligheten? Snygg?

www.tretti.se/ronda_ec_60_vit

• Karamellfabriken

På tal om kökslampor.
    Vi har den här och jag gillar den verkligen. Det är både stearinljus, el och fotogen i den.
    Åh, det doftar så gott när man eldar fotogen och ger så mysigt sken. Perfekt vid strömavbrott.

www.lampfabriken.se/v17/index.php&artkat3=Vedeby+H&artkat2=FotLamp_Tak&artkat1=Fotogen&artkat0=&lang=

• Karamellfabriken

VSM,

Åh, tell me all about it !

Bullrar den mycket? Lätt att rengöra? Är den riktigt vit?
    Vad synd att den du har är 70 cm. Vår ska hänga över en vanlig 60-spis, känns som det måste vara en 60 då.

Du har väl ingen bild från gamla köket som jag kunde få se?

• Karamellfabriken

VSM,

Tack snälla för bilderna!
    Älskar dina kök!

Svar på tråden Vita hem del 5