Vita hem del 5
Pärla och Lynn:
Min dator är inte alls samarbetsvillig just nu, slipper inte in i bloggarna, morr!
Pärla och Lynn:
Min dator är inte alls samarbetsvillig just nu, slipper inte in i bloggarna, morr!
Smajla så gullig din man är!
Måste ni visa alla snygga trappor? Kanske jag borde ta tag i vår och slipa den, mål har jag Men det är så jobbigt att slipa och det blir så dammigt
Första kom i vecka 37, andra i vecka 34 MEN trean hon ville inte alls, så där blev jag igångsatt i vecka 38+5. Så FruPuffen jag hoppas på att liten sätter fart
VSM: Underbart vardagsrum *muttrar lite över mitt eget*
Som ni skrivit nu igen, kul!!!
juliah så roligt att du är tillbaka
gemelli: Din stackare, försök att ta det lugnt, lättare sagt än gjort...
Godmorgon!
Blev en sovmorgon idag, åkte hem till mamma för att tvätta kläder igår, vårt badrum är rivet och där ska ju tvättmaskinen vara så får snällt våldgästa mamma och tvätta kläder. Men det var riktigt trevligt, satt och drack lite vin och pratade massor. När jag väl kom hem sov alla Mannen var helt säker på att vi hade gått ut eller nåt, han hade inte hört om att det tar 6 timmar att tvätta 2 maskiner kläder
Idag har vi nåt som kallas venetziansk eller villaavslutning här. Det är egentligen en högtid där man säger hejdå till sommarstuge livet, men nu firar man det i stan med. Massa facklor och lyktor överallt, så fint! Vi bor ju nära vattnet och gissa om det är vackert när man ställer sig på bron och tittar ut, längs hela strandlinjerna är det lyktor, facklor så långt ögat når. Fyrverkerierna ska vi inte glömma, väntar bara på att det ska börja smälla runt knutarna, förra året var det förbjudet att skjuta dem eftersom det var så torrt och det var riktigt skönt Men iår så är det igång igen. Tyvärr regnar det nu men hoppas på att det slutar till kvällen så man kan sitta ute framför elden och mysa
gemelli: Å din stackare vet precis hur du mår!! Vad fick du för medicin? Jag får ofta uvi och det går direkt upp i njurarna, har krypt fram och trott att min sista stund varit kommen, inte undra på att du hade ont Hoppas det ger med sig snabbt. Jag har fått en muskelavslappnande medicin också när det varit som värst, även under graviditet men kanske inte när jag varit så långt gången. Krya på dig!!