• LCroft

Vita hem del 5

juliah: Snabb när jag bestämt mig ja   Det är inte bra när det går för fort heller. Alla mina barn har varit lite chockade och haft mer eller mindre problem att få igång andning just för att det gått för fort för dem.

FruPuffen så roligt att du orkar hålla oss uppdaterade, så spännande Skrattande

• LCroft
    knyttis skrev 2007-08-28 13:26:52 följande:
    Gillade ingen lampan jag köpt på CO såg den billig ut?
    Måste gå och titta! Missade det helt och hållet. Jag föder med FruPuffen för tillfället och är allmänt virrig Skrattande Värre än vanligt alltså Flört
  • LCroft

Knyttis: Lampan är jättefin!

Mori: Så fin

• LCroft
    nublu skrev 2007-08-28 17:54:20 följande:
    Haha! Jag rockar och regerar! Lånet är mitt så NU är det slut på stiltjen!!! Här ska företagas och *muhahaha* bäva månde era män och plånböcker! *muhahaha*
    GRATTIS!!!
    Salmiak6 skrev 2007-08-28 18:27:44 följande:
    ska alldeles strax läsa ikapp och kommentera. Ville bara visa mina presenter jag har gjort. Ifall nån är intresserad.     
    Så fina! Var har du hittat bokstäverna? Eller har du gjort dem själv?
  • LCroft
    Fotograf Karlander skrev 2007-08-28 19:31:19 följande:
    ToddellooooHär e mina NYA projekt...ska skrivbordet målas vitt??? Förlossningar1. 4 timmar2. 10 min3. 3 timmar4. 1 timme & 1 kvart
    Ja, självklart ska det bli vitt
  • LCroft

Så söta ni alla är! Några missade jag ju givetvis! På tal om permanentat hår så det gjorde ju jag, permanentade håret, så nu är det långt, lockigt och trassligt Har gått med hästsvans i flera veckor känns det som, eftersom vi har bara kallt vatten här inne så lockar det inte att tvätta håret på morgonen utan det blir på kvällen när man har bastun på.

• LCroft

VSM: Jo, jag gillar att ha lockigt hår. Men man får blöta det varje morgon för att det ska orka locka sig ordentligt, det är inte bara långt utan det är massa hår! Men oftast om man inte orkar tvätta det varje morgon så använder jag en sprutkanna och det fungerar bra. Lättskött är det ju egentligen, tvätta, torka, huvudet upp och ner, skaka igenom lite och så var det klart

• LCroft
    Karamellfabriken skrev 2007-08-29 10:48:32 följande:
    Förlåt att jag beklagar mig hela tiden över en så världslig sak som ett torkskåp.Men nu har de tydligen bestämt sig för att komma och byta skåpet om en MÅNAD!
    Det var dålig stil!!! Usch vad arg jag hade blivit.
  • LCroft

VSM: Ska se om jag fastnar på bild här lite senare idag, måste ge Ida lite lunch och hämta Rebecca från skolan här emellan

• LCroft

Tror jag inte ska presentera mig med bild idag Ser ut som nåt katten har släpat in och hängt upp och ner och torka Generad Eller är det bara jag som tror jag ska se annorlunda ut och blir chockad när jag ser mig i spegeln?  

Söta är ni allihopa, fast det hade jag på känn redan innan så goa som ni är till sättet

Svar på tråden Vita hem del 5