• LCroft

Vita hem del 5

Nej jag är så kass att förklara! Nu har ni matsalsbordet till höger, alltså om du står framför TV:n så har du matsalen på din höger sida.

----------    ingång-----------------------------------------------------------------------
    |hörnskåp                TV    stock ner                                                               |
    |                                                                                                                 |
    f                                                                    matsalsbord                            f
    ö                                                                                                                ö
    n                                                                                                                n
    |                                                                                                                |
    |soffa     bord
    |                                                     ------------------------------------------------
    f        soffa                                      |
    ö                                                    |
    n                                                     |                                                                             

Alltså en skitdålig skiss, men för att ni lite ska KANSKE förstå. Ingången är alltså ingången till vardagsrummet, inget är i proportioner Och så är den ju inte helt och hållet uppskissad. Hoppas man nu ser iaf som jag hade tänkt mig!

• LCroft

Precis VSM! Din skiss var mycket bättre än min

Jag är blondin enligt min frisörska därför som jag är så korkad Räcka ut tungan

• LCroft

fön är ju fönster! Jag är nog för trött idag, kan inte låta bli att skratta åt min skiss!

• LCroft
    lillafruluva skrev 2007-08-20 19:13:04 följande:
    Sy vita överdrag till högatalarna om du inte gillar dem
    Fast de ska bort helt och hållet DET har t.o.m mannen förstått! Men han är för upptagen med badrumsrenoveringen för att hinna med sånt just nu
  • LCroft
    JeaJea skrev 2007-08-20 19:23:37 följande:
    innerst inne eller vadHaha jag skulle lämna blommor på ett bröllop och under festlokalen är det en restaurang, det är på en gammal gård med gamla fina dörrar. Det satt en metallklyka ovanför handtaget som jag absolut inte kunde få upp. Provade på alla sätt och det började bli kö bakom. Har varit där förut och det var samma sak då. Mannen bakom mig gick fram och bara öppnade med kommentaren, "och du som inte ens är blond"
    Hahahaha.... Det där hade kunnat vara jag
  • LCroft

VSM din är helt rätt vänd, tänkt från dubbeldörrarna sett. Där var det går ut, där är matsalsbordet.

• LCroft

VSM: Det hade jag kunnat göra om det inte är för att den delen ser ut som f*n just nu. Vi har allt från badrummet där, t.o.m en varmvattenberedare! Förvånad Så det är inget jag klarar av att flytta på ensam, mannen är borta Fundersam

• LCroft

Försökte just med hjälp av sonen, kom så långt att vi fick en soffa på plats, men det går inte. Då är våra soffor vi har nu mindre än Ektorp, synd för det hade varit en bra idé att flytta sofforna dit istället.

• LCroft

Skogsstjärnan: Det går ut till altanen som finns bakom huset, den som syns lite här:
    Baksidan av huset och gården, inte helt klart

Har försökt ändra om till hur många olika varianter som helst men jag får inget att bli bra! Du får komma hem till oss Skogsstjärnan och hjälpa mig

• LCroft
    Skogsstjärnan skrev 2007-08-20 21:04:46 följande:
    Såg du inte det jag skrev tidigare ikväll om iredning och att få till det
    Äh, tror nog du får till det riktigt bra
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-20 21:10:47 följande:
    Gah! Tror ni inte att när jag väl tagit mig ut i garaget för att måla min mormors skrivbord (som jag lovat att måla för läääänge sen) så har jag inte en enda roller eller pensel hemma.. Ruttet surt!
    Låter som min tur det där!
Svar på tråden Vita hem del 5