• LCroft

Vita hem del 5

Första bilden är till vänster! Kanske skulle vara en fördel om man vet på vilken sida om en själv man har det s.k matrummet då man kommer in i vardagsrummet

• LCroft
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-20 18:09:17 följande:
    Kan du inte passa på att möblera om hela rummet? Jag hade inte gillat att sitta i soffan som har ryggen mot dörren (och det är inte att föredra enligt feng shui).
    Överös mig med förslag! Jag är mottaglig för allt. Har faktiskt inte tänkt på det att man sitter med ryggen mot dörren, kanske därför jag aldrig gillat att sitta i den soffan! Sitter alltid i den mindre
  • LCroft

Det som nu är matsaldsel är 3,10 x 3,10. Blir det för litet då? Tror vi får bygga ut! Igen

• LCroft

Klart du ska möblera om hos främlingar VSM Vi har en äldre TV, alltså inte gammal, gammal men inte platt. Annars ingen stor tv möbel. Men det kan bli lite trångt ändå kanske?

Camille: Oj, förlåt! Glömde säga att jag bor ju i Finland och den här köpt alltså här i Finland, förlåååt! Generad

• LCroft
    JeaJea skrev 2007-08-20 18:21:07 följande:
    sätt dig i 2 sitsen och ta ett kort rakt fram, är det en dörr där, TV eller vad?
    Det är en dörr lite mot höger, sen en bit vägg. Kan ta en bild om en liten stund, men nu blir jag snart försenad, ska hämta dottern som är på kalas, tillbaks om 15 min max
  • LCroft

Tog lite längre, batteriet i kameran var nästan slut så det blev en snabb laddning Här är då en bild från när man sitter i tvåan. Dörren är till sonens rum, fick inte ha öppet dörren dit

Oj, hur det såg ut på soffan då, ni får strunta i det!

• LCroft

Den har jag inte velat ta bild på, fula spektakel Den är precis till vänster mot väggen när du kommer in i rummet.

• LCroft

Här är nu bild tagen från bakom trean sett. Glöm vår fula TV/hemmabio system och timmerväggen ska bli vit! Mannen har inte bara förstått det än.

Svar på tråden Vita hem del 5