Vita hem del 5
JeaJea: "Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter."?
Godmorgon! Juliah: Bra att du nämnde adventskalendern. Mina barn får öppna var tredje dag, inte en chans i världen att jag orkar med tre adventskalendrar
Lcoft: Förra året var lillkillen bara ett och fick inte vara med och öppna, i år hoppas jag på att det löser sig . Han får väl lära sig helt enkelt. De får chokladkalendrar också.
Har bestämt mig för att inte köpa sängen jag visade länk till tidigare. Det blir för syrt just nu och för mycket jobb..
Dyrt ska det ju stå.
Idag blir det en cykeltur till ikea med pojkarna. Jag vill köpa tyg.. (och kanske en och annan kudde slinker ner..
Men Lcoft, tänk vad pengar du sparar !! Jag var på ikea förra veckan och nu bara "måste" jag dit igen..
Mhow: Wow, vad snyggt rummet blev! Och vad mycket fina saker du har hemma. *grön av avundsjuka*
Här åker man hemmifrån i ett par timmar och ni skriver hela romaner ..
Heja fruPuffen!!
Karamellfabriken: Vilka typer! Kräv ett helt nytt skåp, så ska du se att 20% i rabatt går bra.
juliah: Min lille bullfot fick ett par avarta bävernylon kängor från Coop. För första gången på 9 år som föräldrar fick maken köpa skor helt själv. De är helt okej och kostade bara 149:-..
Jag blir alldeles nostalgisk när ni pratar förlossningar. Hör till den galna sorten som älskar att föda barn. Men det beror kanske på att alla mina tre förlossningar varit snabba och okomlicerade. Första barnet tog 8h (igångsättning), andra 2h från det att vattnet gick och trean 2h och 15min.
Varit en snabbis på ikea, köpte tyg till köksoffan och långa kuddar som jag tror passar bättre i sängen än i soffan.
Knyttis: Lampan är jättefin.
Mori: Ett vitt hjärta såklart!
Malwa: Jag gillar färgen med ncs-koden 0502-y, obs absolut inte med ett S fram för så är den ful.