Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 5

Gemelli: Glömde en liten i slutet av mitt förra inlägg. Kommer han snart maken? Hoppas verkligen att det går över!

• Det ljuva livet

Godmorgon! Uppe med tuppen efter en hård natt med tvååring i sängen. Jobbade till nio igår och var uppe i varv efter att ha suttit hos en kvinna som dog. Och nu börjar jag halv sju, bara att hoppa på det igen..

Jättefint Busan! http://nordljusinredning.e-butiken.se/ har dynor, handlar du för med än 400:- är det fraktfritt och anger du Lavendel i kassan får du 15%.

Gemelli: Hoppas innerligt att det onda i magen gått över. Kram!

FruPuffen: Hoppas innerligt att ditt onda i magen dratt igång. Kram!

Hoppas att ni får en härlig dag .

• Det ljuva livet

Juliah: Min 9-åring vaknade nu, men han stör ingen .. Tvååringen har haft fest i min och makens säng mellan tre och fem . Han somnade lagom till min väckarklocka började ringa.

• Det ljuva livet

Smultron och glass: Jag jobbar inom vården, med gamla människor så det känns för det mesta bara skönt när de får somna in.

Helt slut efter dagens och gårdagens arbete. Kroppen värker och humöret är rätt uselt..

Gemelli: Åh, vad härligt att det inte var på G. Synd med så tråkig barnmorska bara.

Frupuffen: Hallå där, tyckte jag sa till dig att du skulle föda nu . Foglossning är verkligen inget skoj! Jag har haft den från första början med mina två minsta, så illa så jag blivit sjukskriven från v13. Har faktiskt fortfarande ont i fogarna, två år efter jag fått .

• Det ljuva livet

Godmorgon!

Mimmamum: Frågar här istället för i bloggen. Den vita hyllan på väggen hemma hos Johnny, vet du vart dem är köpt? Den  hade passat perfekt i vårt vardagsrum.

Kom på igår att jag vill ha liggande brädor på en av väggarna i vårt sovrum nu när vi flyttar ner. Men jag har tyvär inte lyssnat/läst ordentligt när ni skrivit om det . Vad fanns det pärlspont, råspont och vad mer? Vilket är finast?
    Det är ett stort rum som kommer att gå i princip helt i vitt med valnötsgolv.

• Det ljuva livet

Välkommen Rosesarered ! Kul med så utförlig presentation. Jag personligen tycker att det är finare att blanda vitt och mörkt trä än att ta in flera andra träsorter. (men så är jag petig och vill aldrig ha mer än två träslag i ett rum). 

Svar på tråden Vita hem del 5