-
åhhh vad gott, men det verkar som de slutat med min favorit, chunk and monkey. Hittar den ingenstans. Här har det mumsats på biscotti och en kopp vit choklad. Inte illa. Väntar på idol resultatet.Värsta Supermamman skrev 2007-09-26 22:12:36 följande:*mumsar Ben&Jerry glass*Tillbaks och som jag befarat har ni skrivit massor!
-
Ånej, vilken hemsk ångest. Glöm allt jag sa om att färga ektorp klädseln. Det är precis det jag försökt mig på ikväll, från beige till chokladbrun var tanken. Nu efter andra färgningen kan jag konstatera att det är helt misslyckat och mina soffor är förstörda. Tror att tyget var för slitet för det är så fläckigt färgat och detta trots två omgångar...skit också. Vill ha dem djupt bruna, finns på bemz men då kostar två nya klädslar 4000:-
-
skrutt vad deprimerad jag är nu...ska gå och lägga mig och försöka glömma allt. Har lite nytt i bloggen så här på natten
www.alfridashem.blogg.se
-
smajla: en kram och förhoppning att det vänder. Kan trösta dig med att jag via mitt jobb tagít del av många historier liknande dina och jag vet att de flesta hittar en väg ut, men jag förstår att det känns tungt nu. Härligt att höra att du har din man.
Jag har inte sovit ett dugg inatt och de små stunder jag sovit har jag drömt att jag förvandlats till fläckiga soff överdrag.
VSM: Blev ditt tomelilla överdrag också fläckigt?
Jag har ett annat överdrag i en hemsk blå färg. Ska tvätta det och försöka färga det i kväll och hoppas att det funkar. Om inte annat så funderar jag på de här i mörkbrunt. Visst var det väl nån här inne som köpte ett sånt? Var det mimmamum eller mimmi06? Kommer inte ihåg, men är det nån som har det som har något utlåtande?
Tror ni de funkar till en ektorp?
-
VSM: hmmm, vart hittar man såna?
-
vsm: Hel vit
-
Mimma: Javisst är de korgarna kanonbra, de har vi med, fast numer överfulla
-
mimmi06: vi har ektorp sofforna.
Det där med större maskiner är ju bra om man hade det att tillgå. Kan inte komma på nån just nu jag kan utnyttja. Men när jag tittar på klädseln så tror jag inte att det hjälper tyvärr. I detta fallet handlar det nog helt enkelt om att klädseln är för sliten. har beställt en ny som jag får på måndag. Får se om det funkar eller inte
-
Himmelbit: det såg i alla fall jättefint ut på din bild. Men jag förstår vad du menar. Jag lägger hoppet till det fula blå överdraget jag har i förrådet och en ny vända brunfärg...kanske funkar det. Annars är jag 4000 kr fattigare tack vare bemz .com
-
jo angående kaffebryggare. Högst upp på min önskelista står numer en nespresso efter ett besök hos några vänner i helgen. Kommer aldrig mer kunna dricka vanligt kaffe efter det. Det var det godaste jag druckit och jag håller på att tjata i hjäl maken här hemma. Som i och för sig i nte är helt främmande för tanken han heller.