Vita hem del 5
Här var det minsann full aktivitet i kväll. Typiskt när jag har annat för mig
Har bakat äppel och mandelmassemuffins med sonen i eftermiddags. Gud vad mysigt det är. Jag bakar och han smakar och skrattar hela tiden...mamma baka, överlycklig med smet i hela ansiktet
Angående den vita drickbara chokladen som omnämndes tidigare säger jag bara mums...Julia bjöd på den för några veckor sen och den är kanon smarrig. Den saknas definitivt i mitt köksskafferi.
Vi fick som bekant paketet från stoff och stil idag och jag är sååå nöjd med tygerna. Kommer att bli så snyggt i nya kökssoffan. Undrar bara om någon vet vart man hittar lakanssträckare? Kommer aldrig få till ett bra tvättbart överdrag och funderar på en fuskvariant med lakanssträckare istället.
I morgon har jag en kanondag frmför mig. Mannen min är på golfresa och jag och sonen myser själva här hemma. Men i morgon ska han till sin stora lycka sova hos sin älskade farmor och farfar. Jag har barnfritt till söndag och ska in till stockholm på en redig shoppingtur med min syster. Vi tar dagen helt som den kommer, men tar med biobiljetterna för säkerhetsskull ...har bokat ett rum på ett hotell och vi ska bara lyxa och rå om oss. Längtar så efter lite sömn i stärkta hotelllakan och vakna till en hotellfrukost.
Skogstjärna: Jag köper mina vita enkla julstjärnor på ica sen när de börjar säljas. Tycker att de är enkla och snygga.
VeroniQa: den där sängen kommer bli jättefin