Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Oj oj oj, vad här skrivs, kikar in lite då och då, känner att jag verkligen inte har tid. Planerar och fixar till dopet en massa nu! Hoppas att allt blir lyckat. Har ordnat med allt själv, Sambon säger typ "jag vet inte vad jag kan hjälpa till med?" Ja, ni vet hur det är! Har varit lite smått irriterad måsta jag medge. Men jag får ordna allt på mitt sätt och då blir det rätt, hihi... Hoppas allt e bra med er!!

• Pärla1

JAG BLIR TOKIG SNART....

Vill nån hjälpa mig? Min bild på bloggen blir jätteful och bred, vad ska jag göra?

• Pärla1
    juliah skrev 2007-08-28 20:04:56 följande:
    Ska läsa ikapp imorgon bitti så skriv nu inte på tok för mycket...Jag behöver smakråd, min vision börjar trasas sönder och samman Jag hade från början tänkt att ha maskinerna i tvättstugan brevid varandra med ett fint linneskynke som döljer dem.Problemet är att de sticker ut så det blir svårt att få dit ett skynke...Jag skulle ju kunna ha maskinerna på varandra men det har vad jag förstått sina nackdelar. MEN då kan jag åtmninstonde dölja maskinerna på ett snyggt sätt.Praktiskt/estetiskt...? Hjälp mig ni som orkar och bilder finns i bildgalleriet!
    Kikade in och tittade på tvättstugan, jättefin! Tycker inte du behöver ha nåt skynke framför, det smälte in så bra ändå. Vi har ovanpå varann och jag gillar det inte,  praktiskt men jag tycker inte det är speciellt estetiskt, fast sen så har vi en j**ligt ful tvättstuga också, kan vara det!Flört

Lyckades fixa min bild!
  • Pärla1
    nublu skrev 2007-08-28 20:54:31 följande:
    Salmiak: Jag firar att mitt företag är på G och att jag börjat läsa till marknadsekonom idag. Har f ö redan beställt grejer från Krasilnikoff www.krasilnikoff.biz.Mimmi006: Tack! Jo, jag har satt igång. På lördag är det Formex, då ska det shoppas loss!
    Åh, så mkt fint!! Julgrejerna...åhhhh

Apropå jul..nytt i bloggen
  • Pärla1
    juliah skrev 2007-08-29 22:31:07 följande:
    Pärla, TACK för tipset, jag bara måste göra små prinsesshjärtan till Elles dop, perfekt!
    Ja, de är så gulliga! dock lite för söta för min smak...men andra som testat tycker de e suoergoa!
  • Pärla1
    Enji skrev 2007-08-30 14:11:46 följande:
    Här ska ni få se lite nytt kök.. absolut inte klart.. men ändå  Bänkskivan äntligen på plats Lite överskåp och lite av fläkten
    Jättesnyggt!

Har nytt i bloggen
  • Pärla1

Åh, hjälp vad ni skrivit! E så trött, orkar inte läsa bakåt,hihi
    Hade ju dop igår och det var full rulle, en kompis sjöng och det var så fint, inte ett öga var torrt! Man blir ju så trött psykiskt också ju...Åh, skönt att det är över nu iaf, ska visa lite av doppresenterna sen som vi hade önskat till Alicia, fick bara en "tenn grej" skönt!

• Pärla1
    juliah skrev 2007-09-02 07:46:49 följande:
    Pärla å vad härligt! Tenngrejerna har på något mystikst vis försvunnit härifrån, kände mig aaaaningen elak men det var från ytligt bekanta från maken sida så jag tänker inte ha enormt dåligt samvete!
    mimmi006 skrev 2007-09-02 07:52:19 följande:
    Pärla- vad roligt med fina presenter! Jag måste erkänna att jag krängde en del presenter som inte föll på läppen, igår...
    Ja, jag tycker det e så tråkigt med tenn, jag har en hel låda full sen jag döptes, tre stycken tenn-tallrikar med vikt, längd osv, manhar ju aldrig det framme! Vi hade gjort en liten önskelista och fick det vi ville ha till henne, tycker det e mkt bättre. När jag själv går på dop vill jag veta vad de vill ha. mkt smidigare. 
Svar på tråden Vita hem del 5