Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Vita hem del 5

Jag fattar inte hur ni kan få Scriptina texten på tex en leksakslåda?? Ni skär väl inte ut de smala eller? förstår inget...Förvånad

• Pärla1
    Fröken vit: jag vill nog inte ha det hela vägen upp, bara vid fläkten isf, det e jättesvårt!
    Tycker också du ska ha spröjtsen så, kanske härmar er. Flört

Himmelbit: Hmm, jag e nog lite trög, vad e Karbonpapper (och jag ska hålla på med Scrapbooking)
  • Pärla1
    Fröken vit: Tror min smbo hittade nåt på nätet, men han är i garaget nu, ska kolla med honom sen. Du hade ingen tjock "trä mojäng"(vet ej hur jag ska förklara) i mitten av fönstret heller va?

Himmelbit: Men gud vad smidigt!! det måste ju finnas på bokhandeln, tack tack tack...
  • Pärla1

Skulle man inte kunna ha dessa knoppar på lådorna i ett lite lantligt kök, vi har så många lådor och jag tyckte det var ett så bra pris, visst hade jag velat köpa en knopp för 39:- st från House Doctor, men jag e för snål, när man har typ 20 lådor..

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50061519

• Pärla1
    Juliah: Precis det smycket ska jag och min sambo köpa till oss, snubblade in på Isamoa när jag kollade dop inbjudningar, ska ha det om 2 veckor. Tycker det e så fint!

Värsta super mamman: Var hade du köpt din lampa du har ovanför köksbordet? Letat som en tok!
  • Pärla1
    Lasseliten: Jättefint kök, vill så gärna ha en diskho som ni har, men får inte för sambon, jag hade en övertalnings process här hemma för ett tag sen och han säger att det spricker så lätt och tappar man nåt går det sönder, och när jag trodde jag var lite på G, så tappade jag tvålpumpen inne på toaletten och hela handfatet sprack (inte pumpen) Så det kan ju jag glömma nu!

VSM: De är så fina!

Mori: Tycker inte heller du ska måla mer.

Lynn84: Jättefint hus, gillar verkligen de gröna tapeterna Flört

Juliah: Superfina grejer, en annan har ju en jättenygg nyphållare i blå plast!

Salmiak: Ibland blir man överraskad, Du bodde i JKPG va? De råkar inte vara i det nybyggda området innan backen mot Tenhult?

Funderar på att börja måla lite ikväll, när vi flyttade in i huset stod det ett stort skåp i källaren i två delar, tror att det kan vara den jättegamla gamla köksinredningen. Var och köpte färg igår och tror det kan bli jättebra! Tror vi ska ha böcker i den i v-rummet.
  • Pärla1
    Salmiak: Vi var ju i Jkpg igår och då åker vi den vägen och så tänkte jag på lilla dig att dú nämnt att du bodde i ett nybyggt område, kikade lite efter ett rött hus, men såg inget...

Hoppas du inte har allt för ont, vad gick kalaset på?

En kompis fixade ett hål i sin tand idag 920 KRONOR!!! Usch, det kan man ha roligare för!!
  • Pärla1
    Salmiak: Fick för mig att du bodde i ett rött hus Glad Ibland känner man sig tjatig här, men det är ju för att man vet att man får så bra förslag osv, plus att vi flesta gillar samma saker. Så det behöver du absolut inte känna. Fått massa inspiration här i tråden. Nu har jag inte hållt mig så uppdaterad, pga flytt, bebis, semester...ja ni vet hur det är. Känt mig allmänt trött, men nu e glöden tbx...Sen får jag liksom du dåligt samvete att man inte är så social och dessutom prestationsångest (stavas så?)

Hoppas du kommer snart igen...

Mori: Jag har gjort med hjärtan, men det är inte riktig murgröna, utan de här e hjärtformade, slänger in en bild, men den e tagen från sidan

• Pärla1

funderar på att börja blogga igen, tar ju sådan tid bara...men det e ju så himla skoj!

• Pärla1
    mimma: Jättefin!! Lägger ut min tolkning av "Lycka" kudden, har ju pysslat rätt mkt, men inte lagt ut så mkt här än Flört

Svar på tråden Vita hem del 5