Vita hem del 5
Opps, märkte nu att mitt plus- medlemskap gått ut, måste fixas...
Rori: Så skoj det låter!
Denna dag går i stillhetens tecken här hemma, vi är alla lite sega och degiga, ska se om jag tar ett varv med rollern i matsalsrummet...
Opps, märkte nu att mitt plus- medlemskap gått ut, måste fixas...
Rori: Så skoj det låter!
Denna dag går i stillhetens tecken här hemma, vi är alla lite sega och degiga, ska se om jag tar ett varv med rollern i matsalsrummet...
Har ett nytt inlägg i bloggen, gjort en födelsedagspresent!
Åh, vad jag har missat mkt i tråden de senaste dagarna Har inte hunnit med...
Nu är iaf matsalsrummet färdigt, så skönt! Lite piffing nu... I bloggen har jag lagt ut bilder på mitt skåp jag gjort iordning. Blev jättenöjd....
Ang. plagiat och så tycker jag det är lite risken man får ta när man lägger ut i sina bloggar, jag själv blir bara smickrad om man kan inspirera någon annan och jag har ju fått massa ideér av att kika på allas otroligt fina bloggar. Men jag skriver alltid "jag blev inspirerad av...eller nåt i den stilen. Hoppas ingen tagit illa upp om jag "snott" någons idé.
Men som Mimma skrev att brädor har man för hemmabruk, eftersom det är ju verkligen Skarp! Likadant som Mimmas pållar....
hmmm...det är inte lätt det där.
Nu finns det äntligen bilder på matsalsrummet i bloggen...
Skriv gärna vad ni tycker...gärna lite ideér om ni har det på lager
Tack för alla era kommentarer av mitt matsalsrum
Gemelli: Jättefin krans...Och vilket hus!! Att folk bor så där, e det inte bara på film
Och kakelugn i badrummet, ja tack!!
Lasse: Åh, ditt kök är verkligen underbart! OCH VAR HAR DU KÖPT LAMPAN?
Bea: Tycker 3:an,bröt av fint!
Milda maränger: Så gott det lät, älskar pepparkakskola! Tråkigt att du mår så illa, hoppas det snart går över!