Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Vita hem del 5

Värsta Supermamman skrev 2007-10-15 20:21:15 följande:
    Tur att klipp och klistra funktionen finns när man ska lägga in alla er i adressboken.Frågar igen om skåpet *även om jag fått det okejat av lasse* Vad tror ni om detta i vitt?www.blocket.se/vi/13373276.htm
    Jättefint!! Vilket fyndpris!!

Åh, vad jag längtar efter julen nu!! Såg ni mitt tips om Allers Julmagasin??
    Det är jättebra!!!
  • Pärla1
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-15 20:27:53 följande:
    Pärla1: Jag köpte den, håller med dig massor av fint! Jag kan inte sluta tänka på den här bilden. Undrar om man kan ha julgranen i en korg som på bilden, visst är det fint!
    Visst var det så mkt inspiration!! Vill göra nästan allt nu....
    Den bilden är helt underbar!!

Säg att jag skulle börja göra knäck, skorpor m.m...det håller väl sig i frysen?
  • Pärla1
    Himmelbit skrev 2007-10-15 20:40:28 följande:
    Det är ingen som har påpekat att jag skriver idag utan att visa bild Pärla - här är en bild till dig! (med tanke på vad du nyss skrev).
    Åh,så gott!! Vad sugen jag blev, det värsta är väl att jag kan inte ha knäck i frysen, för då är de slut till jul...
  • Pärla1
    Smajla: Jaaa, och de behöver inte ens tinasSkrattande mina tänder är gjorda av stålHemlis

Nähe, nu ska jag göra mig en kopp te och krypa upp i soffan och titta på CSI. Har suttit i en timme här nu...tiden går fort när man har roligt....godnatt på er allihopa!
  • Pärla1

Hej på er!! Här har det slipats lister och sprayat gardinstänger på fm....attans, nu vaknade lillan, får kika in häe senare...

• Pärla1

Nu har vi varit ute i skogen och hittat lite fynd, som har blivit lite pyssel...lägger upp bilder i bloggen sen...

Juliah: Vad är det som hänt?

• Pärla1
    Karlander: Åh, så kul med ett nytt kök!

Fluffiga: Listan är väldigt lååång nu, kul att en del ger sig till känna nu, som "smygläser" menar jagFlört

Vad sugen jag blir på massa gott nu....

Juliah: Scones lät ju inte lite gott eller så...
  • Pärla1

Anton: Jättefina bokstäver, har också kikat på dem, men varit för snålFörvånad

Svar på tråden Vita hem del 5