Inlägg från: Pärla1 |Visa alla inlägg
  • Pärla1

Vita hem del 5

Kajsa M skrev 2007-10-04 11:42:48 följande:
    blir nästan ledsen när ni sitter och diskuterar övervikt. Själv är jag så underviktig och det går inte att komma upp i normalvikt. Lider av detta dagligen. Vill inte längre se mig själv i spegeln...
    Oj då! Man vill ju vara "normal", sen är man ju aldrig helt nöjd... En annan som har för mycket av det goda, kan ju inte riktigt förstå. Men vi är ju härliga som vi är Jag delar gärna med migFlört
  • Pärla1
    Nä, nu får jag inte fastna här på FL, lillan sover och jag har massa att göra!
  • Pärla1
    Peak skrev 2007-10-04 15:38:15 följande:
    ja den har hängt med ett tag - vet inte om någon hade den innan mig - måste fråga mamma, men min kusin hade den efter mig. Jag sov i den för ca 27 år sedan

Åh, vad fint det blir!!

Kajsa: Så du har varit på Ullared och shoppat?! Vill också! Vilken underbar bild på dottern!!

• Pärla1
    Hur gör man i bloggen när man vill visa hur det såg ut innan? Typ SÅ HÄR såg det ut innan och trycker man på texten så kommer man till den bilden man lagt ut innan?

????????
  • Pärla1

det verkar som om man alltid dödar tråden när man skriver nåtHemlis...godnatt

• Pärla1
    Kaktus76 skrev 2007-10-05 10:06:56 följande:
    Halloj!!!!Behöver hjälp av er som har koll på det mesta....Finns det någon sida på nätet som har barntapeter som man kan gå in och kolla på? TACK på förhand!!!
    Vet att Boråstapeter har fått in massa nya söta, bla med moln.

Kolla www.borastapeter.se och www.hoglandetsgolv.se

Tyvärr har jag inga tapeter att visa, har bara vitt....
  • Pärla1
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-10-05 09:30:49 följande:
    Får jag vara med nu? Jag köpte nämligen en Housekeepers box igår.
    hihi, du är given...
  • Pärla1
    Juliah: Du har väl rutinen inne nu när det gäller vimplar, när e dopet??

Nytt hos mig!
    Hannah76 skrev 2007-10-05 14:23:30 följande:
    Jag ska måla två skåp som är i bonad björk. Kan ni rekomendera någon fin matt färg? Måste man grundmåla allt?
    Håller med Lasse, grundmåla, det täcker mkt bättre!Lycka till!

Anton2005: Välkommen och vilket underbart hem du har!
    Kajsa M skrev 2007-10-05 13:01:31 följande:
    Har lagt min febriga dotter och ska slänga mig på soffan med nya numret av Hus & Hem nu.Dagens höjdpunkt?
    Låter härligt med egentid i soffan. Min dotter är inte heller frisk, hon sover i vagnen ute nu och hon matvägrar, man blir ju tokig!
Svar på tråden Vita hem del 5