Inlägg från: Smajla
|
-
-
vad bra! vilka texter blev det?aha skrev 2007-08-21 13:14:37 följande:Tackar, här gick det undan! Hann knappt få i mig mackan och nu är stenarna betällda! Afår vi se bilder?mimmamum skrev 2007-08-21 14:10:57 följande:Idag fick jag SWAP paket, helt underbart, så mycket fint! Nästa gång tjejer så måste ni också vara med!
-
Fick rosor häromdagen av maken (förstår inte vad som hänt eg för helt plötsligt så har han börjat komma hem med nåt ibland ) men de står sig ju inte för all tid direkt så när de hängde gjorde jag såhär;
-
underbar!gemelli skrev 2007-08-21 14:24:33 följande:Den här var väl lite fiiin!www.blocket.se/vi/13075071.htm
-
tack!gemelli skrev 2007-08-21 14:26:33 följande:Åååå vad fina
-
tack, ja, visst är han! vet inte var han har slagit huvet nånstansLCroft skrev 2007-08-21 15:48:51 följande:Smajla så gullig din man är! Måste ni visa alla snygga trappor? Kanske jag borde ta tag i vår och slipa den, mål har jag Men det är så jobbigt att slipa och det blir så dammigt
-
Fy vad retligt!Pärla1 skrev 2007-08-21 17:34:48 följande:Är så himla argSkulle göra inbjudningskort till min dotters dop....Beställde ifrån Magnolia i Borås, beställt därifrån 2 ggr och blivit så besviken! betalade in pengar den 27 juli och fick det idag! Och nästan ingenting i paketet. Så nu är allt helt förstört, blir inga egna kort, så ledsen. Fick skicka ut sms förra veckan om dopet, men tänkte ändå skicka nu i veckan. Dopet är den 1 september. Sen har jag fått betala dubbelt, fick göra det nu när jag tog ut paketet. De pengarna lär ju jag aldrig se röken utav. Var tvungen att avreagera mig lite!!Vad fint det blev!INOX skrev 2007-08-21 19:41:39 följande:Hej hej alla!Nu har det kommit bilder på vårt nästan färdigrenoverade kök. Lägg på minnet hur det såg ut innan!wherethewhitethingsare.blogspot.com/Saknar er här i flyttröran, men om några veckor får vi internet igen och då är jag tillbaka.Kramar// Linnéa
-
Åå, vad ni är stygga mot oss göteborgare.. Men hela västkusten är blåsig försvarar jag oss med, som bott i Strömstad, Uddevalla och Göteborg. Och sen är väl ändå Göteborg mysigast i Sverige propsar jag på!
tackar å hans vägnarknyttis skrev 2007-08-21 21:52:39 följande:Åååh vad fina trappor ni visar - LCroft det står också på vår "to do" lista att måla trappen men de känns som ett så stort projekt. Vet inte om jag vågar, tänk om de blir massa ränder. Tycker faktiskt det är svårt att måla så de blir slätt...Smajla- va mysig din man e!Såå fin! Riktigt stiligt! -
verkligen superfina hjärtan!Salmiak6 skrev 2007-08-21 21:30:03 följande:Det är mimmamum som säljer. Jag har också gjort egna. Men det är mimmamum som är proffset!å stackare, hoppas hon kryar på sig. Migrän?Salmiak6 skrev 2007-08-22 08:28:13 följande:Första skoldagen för min sexåring. Och hon är sjuk, stackarn. Började dagen med kraftig huvudvärk så hon kräktes.vad vacker..LissAnna skrev 2007-08-22 08:03:54 följande:Min lilla glasklocka hemmapalandet.blogspot.comvad fint du syr, ser avancerat ut!Mori skrev 2007-08-21 22:43:52 följande:Inspirerad av Salmiak har jag försökt mig på att göra örngott. Dock har jag ingen bra tråd eller snyggt tyg, så jag tar vad jag har i gömmorna. Mormor brukade göra vackra örngott med tjusig söm i sidorna som jag nu apat efter, med halvdant resultat Men övning ger färdighet!Jönnik skrev 2007-08-22 11:25:57 följande:Hej! Vet ni om man kan beställa fån Skarps kalligrafi! har försökt ringa men inte kommit fram!hmm, vad konstigt! har du plus? kanske ditt "konto" är fullt om du inte har plus?Mettan69 skrev 2007-08-22 10:46:30 följande:jag blir så irriterad. Jag har tagit mer kort som jag vill ha in i mitt bildgalleri men de går inte in. Spelar ingen roll hur jag vrider kameran eller tar närkort eller på håll. Vissa går in och vissa inte. någon som har råkat ut för samma sak och kan förklara för mig vad jag gör för fel eller om jag kan göra något för att rätta till korten så de kommer in?här! www.1001fonts.com/search.htmlSunna skrev 2007-08-22 10:30:09 följande:Klämmer in en fråga; Hur var det man gjorde nu igen för att ladda hem Scriptina? Är såå dålig på sånt!
-
jag citerade men glömde visst att svara jag mailade henne och fick svar på det viset och det gick bra att beställa!Jönnik skrev 2007-08-22 11:25:57 följande:Hej! Vet ni om man kan beställa fån Skarps kalligrafi! har försökt ringa men inte kommit fram!