Peak skrev 2007-08-16 21:38:01 följande:
ni med idéer Nån som kan säga ngt fint att skriva på ett kort på Lowe som jag ska ta med till kontoret, ha i sovrummet eller liknande, inte till honom själv alltså...Typ Mammas allt...men inte det då Läste nån rad på ett kort i en butik: Utan dig stannar universum...har jag för mig...tips?
Raring
Sötnos
Älskling
Pärla1 skrev 2007-08-16 21:43:02 följande:
Ska visa vad jag pysslat med i garaget..INNANEfter:Ska spraya en gång till.
Å vad fin!
JeaJea skrev 2007-08-16 22:16:41 följande:
Underbar!En fråga, vi ska döpa båten (den är ju vit så helt ot är det väl inte) vad tycker ni om "Skimra", innan ville jag ha ett blomnamn men kan inte komma på nåt bra som inte är taget.
Perfekt, jättevackert!
Soulfly skrev 2007-08-16 22:29:21 följande:
Hej! e det nån av er tjeer som har bilder eller nån sida som man kan få lite inspiration till ett kontor?ja o samon ska göra om vårt o vill ha lite tips o ideer! kram
Kika gärna in i vårt arbetsrum, maken har egen firma så det funkar dels som arbetsrum för honom, datarum för mig och gästrum.
NyfikenRosa skrev 2007-08-16 22:29:32 följande:
Lasseliten... helt klart de utan stoppade dynor. Om ett år spelade det ju ingen roll om det var 3 eller 10 veckor. huvudsaken är att du är nöjd då. *hihi* jag kände till den och skulle säga till dig..men jag glömde bort det. Såg den i Mariav favoritbloggar här om dagen. Det är ju min stil också... jag är helt såld på stilen, jag har svårt för krusiduller och rosmönstrat.. Jag är lite mer åt ja... mosaik hållet. Jag förstår din reaktion. Det är så onödigt att det skrivs och jag är så j-vla trött på att folk ska sticka hit och dit för att det är synd om dem. Det här en inredningssida för guds skull. Tycker man att något är fult så kan man hålla dig för sig själv. Jag ser saker som inte alls är min stil och då väljer jag att vara tyst eller som Julia säger, man kan kritisera med vänliga ord. Och Julia.. jag känner mig lika ensam om min stil som du gör.. knappt en kotte har kommenterat mitt vardagsrum som går i manhattan/uppereast stil och visst känns det tråkigt, speciellt när tex du får 20-50 kommentarer per inlägg. Min stil är min stil och jag gör bloggen för mig själv, för att det är kul. Det visar vem jag är och vad jag tycker är snyggt. Och jag vet att du har världens bästa smak! Vi har ju rätt så lika! Och kolla bara in dina besökare så vet du !
Ditt hem är underbart och jag gillar skarpt dina kontraster mellan svart och vitt!