juliah skrev 2007-08-28 12:53:45 följande:
adamama, alltså vi hann ju inte få hit ordinarie barnvakt utan var tvungna att ringa till närmsta granne, kanske kan vara en lösning?Din BM har nog väldigt rätt...så fort jag blev inrullad till mitt rum så satte jag igång att föda...åå, blir lite känslosam nuÅter till inredandet, ni med tvättstugor, har ni maskinerna på varandra? Nu påstod min käre make att det tydligen ska vara bäst...förstod inte varför. Då förlorar jag ju värdefull bänkyta att stå och vika på.
I vårt badrum har vi tvättmaskin underst och tork ovanpå. Blev besviken när vi såg det eftersom det på ritningen stod att det skulle vara bredvid varann och jag trodde jag skulle kunna sätta in en bänkyta ovanpå. Men det hade blivit för trångt tror jag så det blev nog bra som det är.
knyttis skrev 2007-08-28 13:06:50 följande:
Smajla-Plommonmarmelad mmmmmmm så gott Gillar marmelad speciellt till ett rostat bröd en sen kväll med tända ljus och en rykande kopp med ngt gott i! Har aldrig lagat dock. Vad duktig du är som fixar och grejjar jämt JeaJea du med som lagat mums!FruPuffen-Jaaaa äntligen dax för nedkomst av ditt lilla knytte Skickar dig massa energipilar ----------------------------> -----------------------------> -------------->Karamellfabriken - Ta ett nytt skåp så du är nöjd med det i längden! Juliah- Jisses vad fort det gick för dig med Elle! Fick du ngn andhämtning mellan värkarna alls?
Ja, precis! Luktar plommonmarmelad i hela lägenheten nu
Så gissa om det blir rostat bröd med egenhändigt producerad marmelad ikväll, te och lite tända ljus..
Mori skrev 2007-08-28 13:32:12 följande:
Gjort en "tavla"... Vad ska jag ha i tavlan?? Hjälp mig med friska ideér!
håller med om ett hjärta!
knyttis skrev 2007-08-28 13:26:52 följande:
Gillade ingen lampan jag köpt på CO såg den billig ut?
jo, jättefin!