Vita hem del 5
juliah skrev 2007-10-21 17:34:52 följande:
Jag har virkat en boll!Anton2005 skrev 2007-10-21 18:11:49 följande:
Fy nu har jag lite dåligt samvete. Beklagade mig ju tidigare idag över hur jobbigt allt va och sonen som inte ville sova middag. Sen hämtade mormor honom så jag har städat, bytt gardiner, tvättat och fixat.Nu somnade lillen i bilen på vägen hem, mormor bor bara ca 5 min härifrån så han va så jätte trött. När ju helgen slut och man ska jobba hela veckan igen, då får jag lite dåligt samvete att jag lämnat bort honom :(Så nu då trodde jag att jag skulle kunna slappa i soffan iaf men då ringer sambon och säger att han bjudit hem sina föräldrar på mat. Jaha ja jag får väl ställa mig vid spisen (tro nu inte att jag gör allt här hemma så fort han ber om det för vi har nog det mest jämlika förhållande som man kan ha, men just nu har han jobbat väldigt mycket)Det jobbiga med både mig och min sambo är att vi aldrig kan koppla av någon av oss. Vi har alltid folk här, jämt, spelar ingen roll hur mycket vi har att göra så är det folk hemma hos oss. Är ni andra oxå så el?Daggdroppen skrev 2007-10-21 19:09:07 följande:
Ja jag målade dem innan. Först grundade och sedan två lager till. Tror jag. Här skymtar de:knyttis skrev 2007-10-21 19:11:19 följande:
Här är min nya vattensprutkanna till blommorna, Ib Larsen. Den är riktigt härlig, blir tusen små vattenmolekylär när man skjuter av