malins79 skrev 2007-10-17 07:24:36 följande:
Smajla, om du mejlar Möbelgrossen, skriver du vad dom svarat jag menar om dom ska fortsätta att ha öppet, men det verkar bara som om dom ska ha i Gbg, Partille.Var det inte där dom hade sitt lager?
I Utby hade de sitt lager.. Självklart skriver jag när jag fått svar, mailade dem igår! Kan ju vara så att de har en ny ägare..? Min gissning..
lillafruluva skrev 2007-10-17 08:35:14 följande:
Jag har fått två roliga brev den här veckan: Ett från svärmor där hon skriver att hon är så glad att jag och sambon har varandra och att hon tycker om mig, det kändes kul!Det andra fick jag igår av min morfar och jag skrattar fortfarande när jag tänker på det: I brevet hittar jag ett kort på mig i femårsåldern sittandes på morfars toalett och rynkar på näsan, på kortet sitter en post it-lapp där det står: Det luktar fortfarande/MorfarTyckte det var så roligt!!
vilka härliga brev du fått! brev får man ju inte så ofta längre, tyvärr..
Ankmor skrev 2007-10-17 09:16:22 följande:
Hjälper Surfurf. Fin stjärna!
jättefin!
Fotograf Karlander skrev 2007-10-17 09:33:25 följande:
Wiieeeeeeeeee kolla köket har kommit till huset
Kul!!! Spännande!
malins79 skrev 2007-10-17 10:07:35 följande:
Puh, nu är övervåningen färdigstädad. En maskintvätt upphängd och diskmasiken urplockad. Känner mig lite duktig så då får man sitta här utan dåligt samvete.Jag kan inte dammsuga på nerevåningen för Jacob ligger och sover i sin vagn. Men han får vara i gåstolen sen när jag dammsuger undrevåningen.Fotograf, vad kul att köket kommit!
Du kan fortsätta här också, har mensvärk och orkar därför inte att städa även om jag borde..