• Smajla

Vita hem del 5

Camille skrev 2007-10-16 14:51:45 följande:
    hörrni jag behöver lite smakråd på vilket soffbord jag ska välja.vilket tycker ni?till det här  vardagsrummet.här e altervativen:
    Nummer 3, jag är riktigt svag för kryss!
    Mettan69 skrev 2007-10-16 14:52:57 följande:
    Visar här min toalett. Mitt bidrag till den vita världen.  Det renoverades först.
    Riktigt snyggt!
  • Smajla
    mimmamum skrev 2007-10-16 18:02:42 följande:
    Måste tillägga att här hemma doftar det kanel, kardemumma, kokos, choklad och citron - LJUVLIGT! 
    å vad gott det låter..
    juliah skrev 2007-10-16 18:03:07 följande:
    mimma, hihi, välkommen till feta klubben! Åt precis nybakade scones, rätt mycket smör på blev det visst
    å hjälp vad hungrig jag blir, som sitter och väntar på att maten ska bli klar..
    Anton2005 skrev 2007-10-16 18:08:23 följande:
    Nu har bokstäverna från countrybymail äntligen kommit. Har velat haft dem så länge med tyckte de varit för dyra, men nu blev det en present från morfar till Anton (el ska man säga till mamma kanske) Gissa om jag blev glad när jag kom hem på lunchen och paketet stod på trappen
    superfina!
  • Smajla
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-16 19:22:36 följande:
    Ja de ska bli så skönt Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh i Morgon kommer Köket till Huset.....
    Vad kul, härligt!
  • Smajla
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-16 19:27:22 följande:
    Ja jag tok längtar...mellan 9-15 kommer Ikea med det..snacka om att jag kommer vara salig o tossig
    hihi, ja, jag förstår dig Flört
    Pärla1 skrev 2007-10-16 20:18:22 följande:
    Nytt inlägg hos mig, Skogsfynd!
    å vad snyggt! vad duktig du är!
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-16 20:53:55 följande:
    Nä, de har försäljning i november enligt hemsidan, www.mobelgrossen.se/
    Jöss, vad konstigt, hoppas att de fortsätter! Ska maila dem och fråga, de skulle ju lägga ned i sommar! Stod klart och tydligt på hemsidan.. Fundersam
    mimmamum skrev 2007-10-16 21:10:06 följande:
    Anton, nu missade jag ju bilden på indiantältet!  Vill ju se!lasseliten, japp imorgon fyller han! Har bakat sedan tre nu är helt slut! Tänkte fresta er med lite sticky buns nu när juliah inte ser *smyger*
    Mums!
  • Smajla
    malins79 skrev 2007-10-17 07:24:36 följande:
    Smajla, om du mejlar Möbelgrossen, skriver du vad dom svarat jag menar om dom ska fortsätta att ha öppet, men det verkar bara som om dom ska ha i Gbg, Partille.Var det inte där dom hade sitt lager? 
    I Utby hade de sitt lager.. Självklart skriver jag när jag fått svar, mailade dem igår! Kan ju vara så att de har en ny ägare..? Min gissning..
    lillafruluva skrev 2007-10-17 08:35:14 följande:
    Jag har fått två roliga brev den här veckan: Ett från svärmor där hon skriver att hon är så glad att jag och sambon har varandra och att hon tycker om mig, det  kändes kul!Det andra fick jag igår av min morfar och jag skrattar fortfarande när jag tänker på det: I brevet hittar jag ett kort på mig i femårsåldern sittandes på morfars toalett och rynkar på näsan, på kortet sitter en post it-lapp där det står: Det luktar fortfarande/MorfarTyckte det var så roligt!!
    vilka härliga brev du fått! brev får man ju inte så ofta längre, tyvärr..
    Ankmor skrev 2007-10-17 09:16:22 följande:
    Hjälper Surfurf. Fin stjärna!
    jättefin!
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-17 09:33:25 följande:
    Wiieeeeeeeeee kolla  köket har kommit till huset
    Kul!!! Spännande!
    malins79 skrev 2007-10-17 10:07:35 följande:
    Puh, nu är övervåningen färdigstädad. En maskintvätt upphängd och diskmasiken urplockad. Känner mig lite duktig så då får man sitta här utan dåligt samvete.Jag kan inte dammsuga på nerevåningen för Jacob ligger och sover i sin vagn. Men han får vara i gåstolen sen när jag dammsuger undrevåningen.Fotograf, vad kul att köket kommit!
    Du kan fortsätta här också, har mensvärk och orkar därför inte att städa även om jag borde..
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-17 13:32:57 följande:
    Tack för tipset! Ska genast kolla upp det!Hörni! Smakråd tack! Ska jag ha brunt eller vitt kantband runt julgransmattan?
    brunt, kommer bli jättefint!
Svar på tråden Vita hem del 5