Vita hem del 5
nublu skrev 2007-10-14 19:48:54 följande:
Hade jag råd skulle jag nog låta en tapetserare klä om våra Coffeesoffor från Mio. Härligt rymliga och jättesköna.Smajla: Jag tror dig. Men min plånbok gråter! Och maken får väl spel över mina boktravar!Värsta Supermamman skrev 2007-10-14 19:53:31 följande:
Ni skriver galet mycket som vanligt! Har läst ikapp emn örker int vara så duktig att jag kommenterar allt. Himmelbit: Jag är väldigt nöjd med vår Ekeskog från Ikea. Har slutat att titta på soffor efter jag köpte den.Sommarens sista blommor?Lite tveksam till skåpet du länkade till dock, var nåt över det som jag inte gillar, kan dock inte riktigt sätta fingret på vad..
malins79 skrev 2007-10-14 20:27:38 följande:
Inte den bästa bilden men ni kan ju se lite. Under tiden jag var ute och fotade trillade Saga ur soffan, så hon vaknade och var ledsen men som tur var somnade hon igen.Så jag vågar inte gå ut igen. Men jag ska bara bära in henne till sängen så ska jag fota på mina nyinköp till tvrummet.Birks och Kalles mamma skrev 2007-10-14 20:51:14 följande:
Nu har jag försökt läsa igen i flera dagars tid. Det har hänt så mycket som borde kommenteras. Nya barn på gång: Grattis! Nytt bord och fina skåp har jag fått se. Kul!Självgående symaskiner: Kunde den inte passa på att sy det där du skulle göra när den ändå var på gång? Skönt att det inte var så dyrt att laga i alla fall. Det blir nog jättefint med julgransmattan.Spännande med alla som har spöken hemma.Kul med lyckade dop och födelsedagar och vår egen dalkulla som får åka hem igen, utvilad hoppas vi. Och allt annat jag läst, förundrats över men tyvärr glömmer att kommentera. Vilket jättefnt rum!Julia: Jag vill också se dina bilder om det går.Värsta Supermamman skrev 2007-10-14 21:14:57 följande:
Nytt i bloggen för er som är intresserade..Jag har plockat bort kuddarna från köksoffan. Bättre eller sämre?Mörk bild, men ändå..