Värsta Supermamman skrev 2007-10-18 17:00:13 följande:
Hey, Smajla, vännen! Vem är det egentligen som har en egen pysselblogg? Du duger, precis som du är. Och även om dina kort skulle vara hiskeliga (vilket de självklart inte är) så duger du precis lika mycket iallafall!! Kram Vännen!
tack gumman
Kajsa M skrev 2007-10-18 17:01:42 följande:
Tack Mori, Smajla och VSM! hörrni! Får jag byta SWAP-pryl och göra såna här strutar istället? fast i jultyger men med handvirkad spetskant?
gärna för mig, jättefin!
LCroft skrev 2007-10-18 17:03:58 följande:
Smajla det stämmer ju, din blev också vågig. Tycker det är så fint!
tack!
Kajsa M skrev 2007-10-18 17:20:02 följande:
Dessa gav mig många gråa hår igår kväll...
de är ju jättefina!
lasseliten skrev 2007-10-18 17:42:44 följande:
Hej!Smajla - ser verkligen fram emot att få dina fiina kort! Mori - askarna ser jättefina ut! Kan du inte glutta på en? *nyfiken* Kajsa - gääärna en så fin strut! Min sambo jobbar också mycket. Halva veckorna är han i Sthlm och resten jobbar han hemifrån. Det passar oss jättebra faktiskt! Klart vi längtar efter varandra, men det är oftast bara bra Lillafruluva - visst är det hemmet underbart! Hemmet var med i en svensk tidning förra året...den har jag sparat! Bläddrade i den för bara någon dag sen...
tack rara du!
Mori skrev 2007-10-18 17:54:00 följande:
Men du har inte sett själva ängeln Känns som om paketet är finare Ha inte en massa prestationsångest nu Smajla. Dina kort är säkert underbara. Det brukar dina grejjer vara ju!KramVS: Nej då inte klar ännu, men paketen är klara Måste köpa färg till änglarna innan jag kan göra slutklämmen.
Jag vet att ängeln är underbar! Tack söta du..