• Smajla

Vita hem del 5

Karamellfabriken skrev 2007-10-18 11:51:55 följande:
    Tack Smajla!Kul att se bilder. Wilma är ju jättevackra, tycker om att de är lite halvgenomskinliga sådär.Sådana får det bli. Synd att det är 11 mil enkel resa till Ikea !
    ingen orsak! ja, jag gillar dem skarpt!
  • Smajla
    Peak skrev 2007-10-18 12:00:14 följande:
    smajla - nej är inte med i facket, funderade på att ringa ändå för att få fråga dem om detta, men vet inte ens vilket fack jag skulle tillhöra. Och saken är att det är en provanställning - de behöver ju inte ha en anledning till att avbryta anställningen då. Men allt känns ju fel!Deta här med Möbelgrossen - har ju ca 30 mil till Gbg kan det vara värt att åka ändå eller är det  köer och slutsålt på 3 sekunder?Ceasar (vit) matgrupp såg ju fin ut? - men lite dålig bild kanske....Fina andra möbler också!
    Ring ändå! Ring runt till de fack du kan tänkas tillhöra och jag tror nog du kan få hjälp ändå, jag hoppas det i alla fall.

Angående Möbelgrossen - ring dem och fråga hur mycket/lite de har kvar och om Ceasar finns kvar. Om det gör det hade jag nog satsat på att åka dit.. Kombinera Möbelgrossenbesöket i så fall med ett besök i Nordstan eller Haga t.ex, lite mysigt fik och god mat så får ni ett heldagsbesök i Götet, ta det som en härlig dag!
  • Smajla
    Peak skrev 2007-10-18 12:52:43 följande:
    tack hörni! Det värmer Smajla - aha de har öppet NU och säljer saker? trodde det var någon speciell period, typ 2-3 dagar bara. Nån som har sett bordet Ceasar i vitt irl? Fint?Nä nu ska jag till mamma och äta och pyssla lite...
    Nej nej, de har bara öppet de dagar som står på hemsidan. Men du kan maila eller ringa dem och fråga vad som finns kvar sedan tidigare. Det var så jag menade..
  • Smajla
    Mori skrev 2007-10-18 15:55:16 följande:
    Ungefär såhär kan det se ut om man ska packa små saker och skicka till en sisådär 15 personer
    nämen ååå vad fina mori, nu skäms jag för mina.. Generad
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-18 16:36:55 följande:
    Åh va mkt fint som har visats här idag; indiantält, julgransmattor, swappaket, gardiner...Självklart!  Du är välkommen!Knyttis likaså!Har också sytt klart min julgransmatta men vet inte om jag vågar visa den efter Smajlas och VSM:s fina skapelser...
    Det är klart du ska visa din matta, övertygad om att den är superfin!
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-18 16:41:04 följande:
    inte lika fin som din!
    den blev ju underbar!! kanonfint med det bruna!
    LCroft skrev 2007-10-18 16:45:30 följande:
    Kajsa så fin! Du har också fått den lite vågig i kanten som VSM, vad gjorde ni?
    min blev också lite vågig, hihi!
    Mori skrev 2007-10-18 16:48:05 följande:
    Det ska du INTE göra!! Eftersom änglarna blev så rackarns ömtåliga var jag tvungen att antingen köpa askar eller göra själv. Svindyra att köpa så jag trixade till dem och pyntade dem med lite saltdegshjärtan och tidningspapper dom är inte så lyxiga som de ser ut. Och jag lovar dig, hade jag inte varit tvungen att göra dem hade jag inte lagt ner så mycket tid på lådornaLCroft: Tackar.Kajsa M: Wow! Snygg! En sån hade jag velat ha om jag hade haft en julgran
    usch, jo, jag känner att jag inte alls har så fint som ni andra, ser ju julias strutar och lasselitens vackra hästar och så kommer jag med några futtiga småkort LedsenGråter *panik*
  • Smajla
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-18 16:56:31 följande:
    Smajla: Du ska se att dina kort får oss alla att framstå som värsta superjulpysslarna. Jag ser fram emot att få dem. Kram, och tänk inte så.Mori: Snacka om att ge oss andra eld i baken. Är du klar? Sött ser det ut!
    tack, svårt att låta bli att tänka så bara.. ni är så duktiga på att pyssla allihop!
  • Smajla
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-18 17:00:13 följande:
    Hey, Smajla, vännen! Vem är det egentligen som har en egen pysselblogg? Du duger, precis som du är. Och även om dina kort skulle vara hiskeliga (vilket de självklart inte är) så duger du precis lika mycket iallafall!! Kram Vännen!
    tack gumman
    Kajsa M skrev 2007-10-18 17:01:42 följande:
    Tack Mori, Smajla och VSM! hörrni! Får jag byta SWAP-pryl och göra såna här strutar istället? fast i jultyger men med handvirkad spetskant?
    gärna för mig, jättefin!
    LCroft skrev 2007-10-18 17:03:58 följande:
    Smajla det stämmer ju, din blev också vågig. Tycker det är så fint!
    tack!
    Kajsa M skrev 2007-10-18 17:20:02 följande:
    Dessa gav mig många gråa hår igår kväll...
    de är ju jättefina!
    lasseliten skrev 2007-10-18 17:42:44 följande:
    Hej!Smajla - ser verkligen fram emot att få dina fiina kort! Mori - askarna ser jättefina ut! Kan du inte glutta på en? *nyfiken* Kajsa - gääärna en så fin strut! Min sambo jobbar också mycket. Halva veckorna är han i Sthlm och resten jobbar han hemifrån. Det passar oss jättebra faktiskt! Klart vi längtar efter varandra, men det är oftast bara bra Lillafruluva - visst är det hemmet underbart! Hemmet var med i en svensk tidning förra året...den har jag sparat! Bläddrade i den för bara någon dag sen...
    tack rara du!
    Mori skrev 2007-10-18 17:54:00 följande:
    Men du har inte sett själva ängeln Känns som om paketet är finare Ha inte en massa prestationsångest nu Smajla. Dina kort är säkert underbara. Det brukar dina grejjer vara ju!KramVS: Nej då inte klar ännu, men paketen är klara Måste köpa färg till änglarna innan jag kan göra slutklämmen.
    Jag vet att ängeln är underbar! Tack söta du..
Svar på tråden Vita hem del 5