• Smajla
    gemelli skrev 2007-10-27 17:52:01 följande:
    Idag fick jag skylten jag beställt till vår bröllopsdag på måndag. Har dock inte kunnat öppna den, för min man är mig i hälarna hela tiden då han såg packetet. Han är som ett barn Men kom på, tänk om jag inte gillar den man lär ju inte få lämna tillbaka den
    Hihi, han låter som jag brukar göra när det vankas presenter från maken Flört Vad är det för skylt du beställt? Har nog missat det..
  • Smajla
    gemelli skrev 2007-10-27 18:52:14 följande:
    Fick idén ifrån dig Beställde en text på våran låt från bröllopet, av Ylva skarp. Hon är helt fantastisk, hon gjorde den klar på mindre än 2 veckor...
    Hihi, så bra! Javisst ja, nu minns jag ju när du skriver det med 2 veckor! Minnet är bra men kort Flört
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-28 07:57:19 följande:
    Ja min tjej leker väl naken modell hela dagarna! Hon vägrar alla sorters kläder just nu. Går naken när vi andra klär på oss tjocka tröjor.
    hihi, vad gulligt!
  • Smajla
    mimmi006 skrev 2007-10-28 11:40:11 följande:
    Smajla- tjusigt!
    tackar!
    Beatrize74 skrev 2007-10-28 11:46:37 följande:
    Hur hinner du göra allt fint???
    hihi, jag snor lite datortid och tvtid.. sitter framför teven på kvällen och pysslar.. man är väl kvinna med simultankapacitet Flört rätt mysigt faktiskt!
    mimmi006 skrev 2007-10-28 11:54:56 följande:
    I sensate Drömhem och trädgård var det reportage från författarna till "Julealfabetet". Jag har beställt den nu och en bok om stickning! Vilka bra priser det var på ad libris, tack för tipset Smajla!
    ingen orsak, ja, de har jättebra priser!
  • Smajla
    numberone skrev 2007-10-28 12:21:06 följande:
    Smajla:De var inte heller dumma!! Va pysslig du är!!
    tack snälla!
    pressan skrev 2007-10-28 12:26:40 följande:
    Hejsan tjejer och hoppas alla har en härlig söndag.Märks tydligt att nästan alla dragit ner på datortiden, Hoppas som Bea att inte tråden upplöses helt. De här är ju  tråden med de bästa inspirationerna.Smajla: Åh va mysiga, blir det julgranspynt av strutarna.?Själv har jag shoppat lite i helgen. En ny krana en gammaldags knoppbäda och kulor i fattigmanssilver.Måste berätta: Jag vann tävligen som Kajsa hade i sin blogg... Tänk va roligt ska bli så kul att få en äkta Kajsa pryl.
    tackar! ja, tanken är att man ska kunna ha dem i granen, eller nån annanstans om man hellre vill det..
Svar på tråden Vita hem del 5