Karamellfabriken skrev 2007-10-30 17:10:28 följande:
Jag vill också ha en Skarp-bräda med "vår" sång.På vårt bröllop sjöngs sången "Uti vår hage" och jag funderar på att ge fjärde versen till min make på 5-åriga bröllopsdagen."Uti vår hage finns blommor och bär.Kom hjärtansfröjd!Men utav alla du kärast mig är."Jag älskar naturligtvis min make oerhört mycket. Men jag älskar vårt barn lika mycket. Känns sista raden fel då?Eller är det att över-analysera ?
Nej, det känns inte alls fel, hade inte du kommit på det så hade jag inte ens tänkt tanken. Vore jättevackert som skylt!
mimmi006 skrev 2007-10-30 17:12:27 följande:
Karamellfabriken- ja, låten går ju så !Smajla- fin strut!
tack!
Ewis skrev 2007-10-30 17:13:54 följande:
Smajla:Skäms.Jag tänkte på rispuffar som man oxå brukar blanda i smält choklad.Har du hittat några fina lampor till mig
hihi, aha! nä, har inte kollat igenom allt ännu, mår inte riktigt bra idag så det går segt
malins79 skrev 2007-10-30 17:43:36 följande:
Smajla, har sparat receptet. Ska nog testa till helgen. Tror du det blir för söt med vanlig mjölkchoklad? Tänkte göra det med Saga och hon gillar nog inte mörk choklad, fast det är ju florsocker på och det är ju sött.
Nej, jag tror inte det blir för sött men jag tyckte inte att man märkte så väl att det var just mörk choklad.. Florsockret sötade upp det lite grann, precis som du skriver.
mimmamum skrev 2007-10-30 17:44:48 följande:
Smajla, de där frasen ser farligt goda ut! Måste provas till jul,gillar sådant som ser avancerat ut men som är enkelt att göra! Den där apotekarskänken var ju jättefin! Ett gammalt tandläkarskåp hade inte heller varit fel men det lär man ju sällan ramla över!Kajsa, vitt är fint men silver också!
Hihi, gooda!