Vita hem del 5
Gemmeli, det verkar som om man kan få hemskickat med DHL? Känns det igen? Kolla under priser!
Gemmeli, det verkar som om man kan få hemskickat med DHL? Känns det igen? Kolla under priser!
Busan, tänker du dig vita stolar? Hmmm svårt med bordet! Jag skulle nog har tagit ett vitt, kanske med träskiva!
Idag fick jag SWAP paket, helt underbart, så mycket fint! Nästa gång tjejer så måste ni också vara med!
Godkväll! Vad kul att det har kommit ut lite bilder på SWAPen, själv har man ju glädjen att ha dessa underbara ting hemma! Ska fota jag också imorgon, I promise!
Salmiak, jättesött hjärta, tänk vad pyssliga vi är här i tråden och tack för berömmet om mina Hjärtegryn!
INOX, köket såg jättefint ut, vilken skillnad, förstår att ni trivs i det rummet!
Nytt inlägg! Välkomna dit!
Underbart, tänk vad Scriptina är vacker och så användbar!
Vad gäller trappen, så skulle jag nog ha målat den vit, känns lugnast så!
Pärla1, vad duktig du är!
Gemelli, ska bli så spännande att följa om ni ska bygga!
Vilka mellanrum det blev!
Juliah, vad roligt att se dig igen! Jag skulle hellre ta Cosas klockan, tror man störs sig på de röda prickarn i urtavlan tyvärr!
Camilla, jag skulle ha tagit den med timern, tyckte den var fin!
Vad tråkigt att Vit Jul inte säljs längre, den är verkligen helt underbar, köpte den för många år sedan men den känns så aktuell fortfarande! Får väl hjälpa juliah att scanna!
gemelli, usch vad jobbigt, hoppas att den lille inte är på väg ut ännu och att du får må bättre snart!
Godkväll! Idag har jag smakat surströmming, inte så illa som jag trott, men lukten sitter i!
I morgon har jag och en kompis en jättespännande uppgift framför oss! Vi ska få styla en killkompis kök! Vi har fått 500 kr att handla för, så kul!
Nytt inlägg! Inredningsuppdrag! Välkomna dit!