Vita hem del 5
Godmorgon alla!
MariaV, jättesöt spjälsäng, det var ett riktigt klipp!
Snowgirl, Clasohlssons har, kolla deras hemsida och sök på eluttag, gammeldags stil!
juliah, underbart halsband! Måste genast kika!
Godmorgon alla!
MariaV, jättesöt spjälsäng, det var ett riktigt klipp!
Snowgirl, Clasohlssons har, kolla deras hemsida och sök på eluttag, gammeldags stil!
juliah, underbart halsband! Måste genast kika!
Lynn, vilket underbart gulligt hus, verkligen potential, håller tummarna för er!
Idag har jag hittat en "ny" inredningsbutik, helt underbar! På pricken mig! Ska dit och fota lite framöver! Köpte lite ljusstakar i fattigmanssilver och lite annat! *nöjd*
Nytt inlägg! Välkomna dit!
juiah, ska du använda alla tre till en? Denna är riktigt stor ska du göra en ännu större? Tänk vad pengar man sparade iaf!
juliah, inte är väl jag din mamma eller? *fniss* Vad kul att du gillade den, visst är den fin!? Min har inte hittat in i städskåpet ännu utan får stå framme! Då är jag med på murgrönorna, köpte du färdiga stora?
Mori, det kan man säkerligen!
Salmiak, jag älskar bilder! Tycker det är alldeles för lite av denna varan här i tråden!
Åh, jag är i flytta om tagen, hatar den där känslan när sakerna inte hamnar rätt direkt, är sååå löjligt men jag vill verkligen att varje sak ska kännas perfekt! Någon som känner igen sig eller håller jag på och bli galen!?
Godmorgon!
Kan hålla med om att det blir en hel del framför datorn, men det är ju sååå kul, dessutom ser jag väldigt sällan på TV nuförtiden. Jag försöker att sitta här när Albin sover.
Smajla, han är snäll han din sambo, jättefina skålar!
LCroft, hoppas du kryar på dig!
Min inspiration har ju återvänt, sydde ett kuddfodral igår och broderade "lycka" tänkte göra en till ikväll med texten "kärlek". Nu återstår bara problemet om jag ska ha den i sofforna i vardagsrummet eller i köket!
Gör du det juliah!