-
Tack!Värsta Supermamman skrev 2007-08-29 09:23:56 följande:Salimak: jag röstar på LÄSA..Mimmamum: Ett ord- Kalaspingla!
-
Nytt inlägg! Välkomna dit!
-
Vad söt du är Salmiak! Vad lustigt det är, ni ser inte alls ut som de personer jag tänkt mig! Man skapar ju en bild i huvudet, men nu är jag förvirrad!
-
Godmorgon! Ni är verkligen söta hela bunten! Salmiak, jag hade nog tänkt dig mörk men, ja, jag vet inte, på ett annat sätt. Svårt att förklara!
Så du har börjat med swapen juliah *stressad* har inte ens kommit på vad jag ska göra ännu *tänker så det knakar*! Blir jättespännande iaf, i år ska granen BARA ha vitt pynt!
Nu missade jag dig igen Smajla!
-
Mycket fin! Jag har kommit på att krom är underbart! Vill ha in mer krom i mitt liv!lasseliten skrev 2007-08-30 18:58:46 följande:hej!har ni sett vilken fiiin lampa...lite fransk så där.... www.mio.se/Sortiment/Belysning/Taklampor/Crav...finns i vitt också
-
Godmorgon, så var det fredag igen!
Mimmi, tack för din komplimang!
Gemelli, usch ilken tråkig situation, hoppas det löser sig!
Nu ska jag kika in hos dig Rose!
-
Rose, jag måste hålla med Mimmi, kände inte riktigt att deskulle passa till en sådan stlil! Jag skulle valt något i vitt eller silver/krom i stället. Hoppas du inte tar illaupp för min åsikt!
-
Salmiak, jag tror också det kommer att bli toppen! Du vet att vi gärna hjälper till med inredningen!
juliah, nej vad tråkigt!
-
Nytt inlägg, har gjort en Änglapålle! Välkomna dit!
-
Tack!!
Vad är det för fel med dig M HOW?