Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Godmorgon!

lasseliten, åh så fint det är och kommer att bli! Vill se mer snart!

Gemelli, underbart påslakansett, fanns det hos 1klass?

knyttis, jättebra blev det, så har jag också planer att göra, fiffigt!

juliah, jag gillar det lite maskulinare och priset var ju väldigt bra! Jag ska då ha två av de låga när vi flyttar!

• mimmamum

TACK, vad ni är gulliga! Ska försöka få ihop ett litet inlägg idag med köket, har gjort lite förändringar!

juliah, köp och känns det inte helt rätt går det säkert att sälja igen!

• mimmamum

Jea, har du någon bild?

Newht, du är alldeles för snäll Generad är ganska trött på mitt kök ska jag erkänna, tänkte göra en rensning idag och fota lite till bloggen om jag nu hinner, inte så lätt med en snabb liten 10 månaders i hasorna! Skrattande

Mina favoritbloggar, har många men väljer de absoluta favoriterna:

Spets & Snor
    Jennys Hem & Harmoni
    Julias vita drömmar
    Vita ranunkler
    Moosaik

• mimmamum

Bea jag är alldeles stum av alla dina fina ord! TACK! Blir så glad! Behövde verkligen höra detta, fick reda på idag att det åtminstone är ett halvt år kvar tills vi får flytta till hus, (vi ska ärva ett som står tomt) varför ska allt juridiskt vara så invecklat blir så ledsen!

Vår lägenhet känns så liten, håller på och rensar för fullt, men jag tänkte att nej, då är det väl bara att ställa in sig på att bo här ett tag till, nu ska jag förverkliga ideér som jag sparat till huset i lägenheten istället, jag vill verkligen trivas här tills vi får hus!

Svar på tråden Vita hem del 5